loader-img
loader-img-2
بنر بالا - ارسال رایگان سفارشات بیش از 500 هزار تومان
پاتوق کتاب
بهترین انتشارات کتاب های روانشناسی

بهترین انتشارات کتاب های روانشناسی

آشنایی با بهترین ناشرهای کتاب‌های روان‌شناسی از دو منظر به شما کمک می‌کند: 
اول آنکه اگر به دنبال خرید و تهیه کتاب‌های روان‌شناسی معتبر هستید، آشنایی با بهترین ناشرهای کتاب‌های روان‌شناسی موجب می‌شود که برای تهیه کتاب مورد نظر، به‌خصوص اگر کتاب خاصی باشد، مستقیماً به آن ناشر مراجعه کنید و همچنین از ترجمه و کیفیت چاپ کاملاً مطمئن باشید؛ زیرا یک ناشر خوب برای نام انتشارات خود و کیفیت کتابی که در دستان خواننده قرار می‌دهد، اهمیت زیادی قائل است.
دوم ممکن است شما به‌عنوان یک نویسنده به دنبال چاپ و ترجمه کتاب روان‌شناسی باشید و در جست‌وجوی نام بهترین ناشرهای کتاب‌های روان‌شناسی هستید.
این مقاله به شما کمک می‌کند تا با تخصصی‌ترین و بهترین ناشرهای کتاب‌های روان‌شناسی آشنا شوید.

 ویژگی‌های بهترین ناشرهای کتاب‌های روان‌شناسی برای علاقه‌مندان کتاب

 اگر به دنبال آن هستید تا بفهمید که یک انتشارات خوب چه ویژگی‌هایی دارد و چگونه به خوانندگان و علاقه‌مندان حوزهٔ کتاب احترام می‌گذارد، فهرستی از مهم‌ترین ویژگی‌های بهترین ناشرهای کتاب‌های روان‌شناسی برای شما تهیه کرده‌ایم که به شرح زیر است:

 1. یک ناشر خوب به چاپ کتاب‌هایی که اعتبار فرهنگی وی را خراب نکند، می‌پردازد و همین مسئله موجب می‌شود که کتاب‌های بی‌نام نشان که از اعتبار و ارزش علمی و فرهنگی پایینی برخوردار هستند را به چاپ نرساند.

 2. صفحه چینی و حروف‌چینی کتاب برای سهولت در مطالعه، از مهم‌ترین ویژگی انتشارات خوب است. روایی و سلیس بودن متن رعایت شده است و خواننده با خواندن متن کتاب اذیت نمی‌شود.

 3. کتاب از ویراستاری خوبی برخوردار است و اصول زبان فارسی در آن رعایت شده است و همچنین متن کتاب غلط املایی ندارد و یا از غلط املایی بسیار کمی برخوردار است.

 4. اعتبار نویسندگان و مترجمان برای وی اهمیت دارد و به ترجمه ماشینی اکتفا نمی‌کند.

 5. کتب تألیفی نیز دارند و فقط به انتشار کتاب‌های ترجمه پرفروش بازار نپرداخته‌اند.

 6. به دلیل احترام به خواننده به گرافیک و طرح روی جلد نیز اهمیت زیادی می‌دهند.

 

 ویژگی بهترین ناشرهای کتاب‌های روان‌شناسی برای نویسندگان

 یکی از شاخصه‌های مهم بهترین انتشارات کتاب‌های روان‌شناسی حفظ حقوق نویسنده و مترجم است که این مسئله شامل موارد زیادی می‌شود. انتشاراتی که به حقوق نویسنده و مترجم اهمیت می‌دهد به کیفیت در تمام مراحل چاپ و ارتباط با مسئول اثر می‌پردازد. در این انتشارات شما می‌توانید مطمئن باشید که سرقت ادبی صورت نمی‌گیرد و از کیفیت کتاب شما نیز کاسته نمی‌شود.

 فهرست بهترین ناشرهای کتاب‌های روان‌شناسی

 فهرست زیر به‌عنوان بهترین ناشرهای کتاب‌های روان‌شناسی از میان ناشران بسیار زیادی که وجود دارد، انتخاب شده است.
این فهرست به شما کمک می‌کند تا بهترین و متعهدترین ناشران کتاب‌های روان‌شناسی آشنا شوید.

 انتشارات ارجمند

 انتشارات ارجمند در سال 1374 با هدف انتشار کتاب‌های علوم پزشکی، روان‌شناسی و علوم پایه تأسیس شد. کتاب‌های چاپ شده در این انتشارات از اعتبار علمی بالایی برخوردار هستند و عموماً توسط متخصصان آن حوزه نگارش و یا ترجمه شده‌اند.
از معروف‌ترین کتب روان‌شناسی انتشارات ارجمند می‌توان به کتاب‌های افزایش عزت نفس اثر متیو مک کی، درمان شناختی - رفتاری، کتاب کار مقابله با افسردگی و اضطراب و همچنین کتاب هیجان و استدلال اشاره نمود. انتشارات ارجمند یکی از ارزشمندترین انتشارات در حوزه روان‌شناسی و روانپزشکی است.

 نشر میلکان

 یکی از بهترین انتشارات در حوزه روان‌شناسی، نشر میلکان است. این انتشاراتی در حوزه ترجمه و چاپ کتاب‌های روان‌شناسی بسیار خلاق است و سعی بر آن دارد تا کتاب‌هایی جذاب به چاپ برساند.
به طور کلی می‌توان گفت کتاب‌های نشر میلکان در مقایسه با نشر ارجمند حالت دانشگاهی کمتری دارند و عموماً کتاب‌های برای خوانندگان علاقه‌مند به حوزه روان‌شناسی تهیه و تدوین شده است و اغلب کتاب‌هایی که برای عموم افراد به چاپ می‌رساند از ارزش و اعتبار خوبی برخوردارند.

 کتاب‌هایی مثل کمال‌گرای مضطرب، شفاف اندیشی، همه فن حریف شدن در احساسات، ذهنیت برنده و کتاب طرز فکر نمونه کتاب‌های خوب نشر میلکان است.

 انتشارات مهرسا

 انتشارات مهرسا در سال 1390 به‌عنوان ناشر تخصصی در حوزهٔ «مغز و شناخت» و به‌منظور تولید محتوای آموزشی ارزشمند و فاخر برای طیف گستردهٔ مخاطبان ایجاد شد. مجموعه کتاب‌های باشگاه مغز که با محوریت افزایش توانایی و کارکردهای شناختی مغز تهیه و تدوین شده است، از محصولات ارزشمند این انتشارات است. انتشارات مهرسا نه تنها به حوزه چاپ کتاب برای پرورش مهارت‌های شناختی کودکان می‌پردازد؛ بلکه کتاب‌های خوبی را نیز برای بزرگسالان به چاپ رسانده است.
کتاب‌های من به خودم افتخار می‌کنم، من هم شبیه تو هستم، چند کلمه حرف حساب و همچنین مجموعه کتاب‌های باشگاه مغز نمونه کتاب‌های خوب انتشارات مهرسا هستند.

 نشر قطره

 نشر قطره یکی از برترین انتشارات در حوزه روان‌شناسی است که در سال 1367 فعالیت خود را آغاز کرده است. این انتشارات، کتاب‌های روان‌شناسی خود را در دو بخش دفترهای روانکاوی و روان و زندگی منتشر می‌کند. در بخش روانکاوی به انتشار کتاب‌هایی با محتوای تخصصی‌تر و در بخش روان و زندگی کتاب‌هایی با محتوای عمومی‌تر منتشر می‌کند. این انتشارات چه برای متخصصان و چه برای عموم علاقه‌مندان به حوزه روان‌شناسی کتاب‌های خوبی را به چاپ رسانده است.
از معروف‌ترین کتاب‌های این انتشارات می‌توان به کتاب‌هایی با نام کنترل خشم، استرس، تداعی آزاد و درس‌گفتارهای مقدماتی روانکاوی پرداخت

 نشر دانژه

 نشر دانژه یکی از بهترین و باتجربه‌ترین انتشارات در حوزه روان‌شناسی و علوم‌شناختی است. در این انتشارات انواع کتاب در حوزه اضطراب و افسردگی، روابط زوجین، اعتیاد، انسان‌شناسی و حتی اوتیسم به چاپ ریده است و همچنین کتاب‌های تخصصی و شناختی؛ مانند نوروفیدبک و بیش‌فعالی و نقص توجه نیز مورد توجه واقع شده است.
نام برخی از پرفروش‌ترین کتاب‌های نشر دانژه به شرح زیر است: کتاب اختلال اضطراب فراگیر، چگونه تاب‌آور شویم، خانواده خردمند و شهامت نه گفتن پرداخت.

 نشر نی

 نشر نی نیز یکی دیگر از انتشارات معتبر و خوب است که تاکنون در حوزه‌هایی چون ادبیات، علوم اجتماعی، علوم سیاسی، حقوق، اقتصاد، مدیریت، دین، فلسفه، تاریخ، روان‌شناسی، علوم طبیعی و هنر بیش از 1500 عنوان کتاب را به چاپ رسانده است و این انتشارات در روان‌شناسی نیز به چاپ کتب خوبی مثل دائرةالمعارف روانکاوی فروید، روان‌شناسی کودک و کتاب ذهن و زمان پرداخته است.
از دیگر کتاب‌های روان‌شناسی پر فروش نشر نی می‌توان کتاب‌های چگونه با فرزند خود گفتگو کنیم؟، بچه‌هایمان به ما چه می‌آموزند؟ و روان‌درمانی اگزیستانسیال را نام برد.

 

 انتشارات رشد

 انتشارات رشد نیز مجموعه کتب روان‌شناسی خوبی را به بازار عرضه نموده است. این انتشارات کتاب‌های خوبی در زمینه روان‌شناسی مثل اختلال خواب، کم‌توجهی و بیش‌فعالی، افسردگی و روان‌شناسی فراموش‌کاری را به بازار عرضه نموده است. از بهترین کتاب‌های انتشارات رشد می‌توان به کتاب آیا ما برده ژن‌هایمان هستیم؟، روان‌شناسی موفقیت در محیط کار و کتاب از مهربان بودن دست بردارید و واقعی باشید پرداخت.

 به قلم "مهدیه فرجی"


کتاب‌های معرفی شده در این مطلب را می‌توانید با کد تخفیف: blog1 از سایت پاتوق کتاب تهیه کنید.


 

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "بهترین انتشارات کتاب های روانشناسی" می نویسد
۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل
طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک