loader-img
loader-img-2
بنر بالا - ارسال رایگان سفارشات بیش از 500 هزار تومان
پاتوق کتاب

کتاب هنر همه فن حریف شدن در احساسات - (به کارگیری قدرت احساسات برای کمک به رشد و شکوفایی) نشر میلکان

5 / -
  • ناشر : میلکان
  • نویسنده : مارک براکت
  • مترجم : نهال سهیلی فر
  • تعداد صفحه : 308
  • قطع کتاب : رقعی
  • نوع جلد : نرم
  • سال چاپ : 1402
  • شابک : 9786222542672
like like
like like

کتاب هنر همه فن حریف شدن در احساسات ، اثر دکتر مارک براکت می باشد.

مارک برکت استاد مرکز مطالعات کودکان دانشگاه ییل و مؤسس مرکز هوش عاطفی همین دانشگاه است. او در بیست‌وپنج سال فعالیت خود در مقام دانشمند احساسات، طرحی چشمگیر برای بهبود زندگی بچه‌ها و بزرگسالان توسعه داده است؛ نقشه‌ای برای درک احساسات و استفاده‌ی عاقلانه از آن‌ها به‌گونه‌ای که کمک‌کننده و راهگشا باشند، نه مانع رسیدن به موفقیت و سلامتی. نقطه‌ی عطف این رویکرد میراثی است که او از دوران کودکی به همراه دارد، دایی‌ای که برای اولینبار به او اجازه‌ی احساسکردن داد. داییاش اولین کسی بود که واقعاً مارک را دید، به حرف‌های او گوش داد و متوجه زورگویی‌ها و سوءاستفاده‌هایی شد که او از آن‌ها رنج می‌برد. از اینجا بود که مارک متوجه شد آنچه از سر می‌گذراند موقتی است. او تنها نبود و احساس ترس، منزویبودن و خشماش اشتباه محسوب نمی‌شد. و حالا می‌توانست بهتر از هر کس دیگری احساساتش را بروز دهد.
بچه‌ها و بزرگسالان زیادی با مشکلات مربوط به عواطف و احساسات دست‌وپنجه نرم می‌کنند؛ آن‌ها از احساسات خود خجالت می‌کشند و از مهارت‌های عاطفی برخوردار نیستند، اما قرار نیست اوضاع این‌طور بماند. مأموریت زندگی مارک برکت تغییر این وضعیت است و در این کتاب شیوه‌ی خود برای انجام این کار را با ما در میان می‌گذارد.
در هنر همه‌فن‌حریف‌شدن در احساسات بهشکلی اصولی یاد می‌گیرید چطور احساسات و عواطف مختلف را شناسایی و درک کنید، برای‌شان نامی انتخاب کنید، به‌درستی و به‌موقع ابرازشان کنید، و این‌که درنهایت چطور آن‌ها را تنظیم و تعدیل کنید. اگر می‌خواهید به پیشرفت تحصیلی و کاری برسید، اگر می‌خواهید پدرمادر خوبی باشید، اگر می‌خواهید به دوست‌تان کمک کنید و اگر به‌طورکلی می‌خواهید احساسات و نحوه‌ی برخورد با آن‌ها را بهتر بشناسید، این کتاب برای شماست.
کتاب هنر همه‌فن‌حریف‌شدن در احساسات بیش از هر کتاب دیگری در مورد احساساتْ تحقیقات روان‌شناختی، تمرین آموزشی و داستان‌های قانع‌کننده، دارد. کتابی که خواندنش برای مدیران، مربیان، والدین، دانش‌آموزان و همهی پژوهشگران لازم است."
ــ پیتر سالوی، رئیس دانشگاه ییل

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "هنر همه فن حریف شدن در احساسات - (به کارگیری قدرت احساسات برای کمک به رشد و شکوفایی)" می نویسد
۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل
طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک