1. آیا برای خرید از پاتوق کتاب، حتما باید در سایت عضو باشم؟
شما برای خرید از سایت میبایست ثبتنام کرده و وارد حساب کاربری خودتان شوید.
2. چگونه از سایت پاتوق کتاب میتوانم خرید انجام دهم؟
ابتدا با ورود به سایت پاتوق کتاب باید یکی از شعب نمایش داده شده انتخاب کنید. (طبیعتا برای دریافت سریع تر سفارش اگر شعبه نزدیک تر به خود را انتخاب کنید بهتر است.)
سپس محصولات خود را به سبد خرید اضافه کنید
در این مرحله اگر عضو سایت باشید باید بقیه مراحل مثل ثبت آدرس و ورود به درگاه بانکی طی کنید، اگر عضو سایت نبودید، ابتدا باید با ورود شماره موبایل عضو سایت شوید و سپس مراحل ثبت سفارش را نهایی کنید.
3. آیا در تمام ساعات شبانه روز می توانم سفارش خود را ثبت کنم؟+
شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می توانید سفارش خود را ثبت کنید.
4. آیا می توانم برای شخص دیگری از پاتوق کتاب خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟
بله در مراحل ثبت سفارش می توانید با ثبت نام و نام خانوادگی تحویل گیرنده و شماره موبایل ایشان سفارش را برای فرد دیگری ثبت کنید.
5. از وضعیت سفارشی که ثبت کرده ام، چگونه می توانم مطلع شوم؟
پاتوق کتاب با ارسال پیامک، مرحله به مرحله وضعیت سفارش را به شما اعلام می کند. همچنین برای اطلاع از وضعیت سفارش، می توانید وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه "سابقه خرید من" از وضعیت آن مطلع شوید.
6. می توانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟
تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما می توانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید.
پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما می توانید تا قبل از تایید نهایی سفارشتان توسط ما اقدام به انصراف از سفارش خود از طریق پروفایل خود نمایید ولی بعد از تایید سفارشتان توسط ما این کار امکان پذیر نمی باشد.
7. هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه میشود؟
هزینه ارسال با توجه به تعرفه های شرکت پست ج.ا.ا براساس وزن کالا و مسافت و شیوه ارسال محاسبه شده و در مراحل ثبت سفارش (قبل از ورود به درگاه پرداخت بانکی) برای کاربر محاسبه و نمایش داده میشود. هزینهی ارسال برای شهر تهران (غیر از حومه) 12000تومان است.
8. مبلغ از حساب من کسر شده است ولی خرید انجام نشده است؟
دقت کنید پس از پرداخت هزینه از طریق درگاه بانک، باید روی گزینه ی تکمیل خرید کلیک کنید اگر این کار را انجام داده اید و مبلغ ازحساب شما کسر شده است ولی وضعیت سفارش شما "سفارش تکمیل نشده - مبلغ پرداخت نشده " است، مبلغ کسر شده حداکثرطی 72 ساعت کاری به حسابتان باز می گردد.
دقت کنید ممکن است از طرف بانک پیامک جهت بازگشت مبلغ ارسال نشود و می بایست گردش های حساب بانکی خود را چک کنید.
9. از زمان کسر مبلغ 72 ساعت گذشته است اما هنوز مبلغ به حسابم عودت داده نشده است؟
لطف کنید با شماره 025-31077 داخلی 216 تماس بگیرید تا کارشناسان مربوطه ضمن راهنمایی، پیگیریهای لازم جهت رفع مشکل را انجام دهند.