loader-img
loader-img-2
بنر بالا - خرید قسطی
پاتوق کتاب

حاج احمد کاظمی در سال 1385 به شهادت رسیده است. موسسه شهیدکاظمی برای حفظ یاد و نام این شهید عزیز و ارائه الگو مطلوب به جوانان در سال 1386 تشکیل گردید و از سال 1394 این موسسه اقدام به تاسیس انتشارات شهید کاظمی کرده و به شکل تخصصی در زمینه تولید انتشار و توزیع کتاب پرداخته است.

آشنایی با شهید کاظمی

حاج احمد کاظمی در طول جنگ ایران و عراق رشادت ها و فعالیت های متعددی داشت از جمله فرمانده لشکر 8 نجف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی. شهید کاظمی اهل نجف آباد استان اصفهان است. در زمان اوایل انقلاب، عازم جنوب لبنان و سوریه شد و آموزش ها و فعالیت های نظامی و تجربه جنگ های نامنظم را کسب کرد. او در سال 1359 به ایران بازگشت و بلافاصله به کردستان رفت. در آغاز جنگ نیز خود را به آبادان رساند و در صحنه های بهت و ناباوری ابتدایی حمله صدام به ایران، جانانه از این مرز و بوم دفاع کرد.
حاج احمد کاظمی، فرمانده خستگی ناپذیر سرانجام در دی‌ماه 1384 در سانحه سقوط هواپیمای داسو فالکن 20 در نزدیکی ارومیه، به همراه جمعی از فرماندهان سپاه، به شهادت رسید. مزار این شهید بزرگ به خواست و وصیت خودشان، در جوار شهید حسین خرازی، در گلستان شهدا در تخت فولاد اصفهان می‌باشد.

شهید کاظمی سه سال ناشر برگزیده

انتشارات شهید کاظمی سه سال متوالی 1395، 1396 و 1397 به عنوان ناشر برگزیده سال انتخاب شد. اکنون نشر شهید کاظمی با بیش از 600 عنوان در حوزه تولید محتوا و چاپ کتاب  مشغول فعالیت است. این انتشارات در حوزه ترویج کتاب خوانی و چاپ کتاب های خوب مذهبی در تلاش بوده است.

کتاب های پرفروش نشر شهید کاظمی

از جمله کتاب های پرفروش نشر شهید کاظمی می‌توان به کتاب های یادت باشد...، ملاصالح، و دیدم که جانم می رود، یک روز بعد از حیرانی، کار باید تشکیلاتی باشد، دکل و خط مقدم اشاره کرد و با سه جلد از کتاب های پرفروش نشر شهید کاظمی بیشتر آشنا می شویم:

1. کتاب یادت باشد...

کتاب یادت باشد از جمله کتاب های پرفروش و محبوب نشر شهید کاظمی است که مورد توجه رهبر معظم انقلاب نیز قرار گرفته است‌.

2. کتاب ملاصالح نامزده جشنواره جلال

کتاب «ملا صالح» اثر رضیه غبیشی است و به چاپ 15 در انتشارات شهید کاظمی رسیده است. ملاصالح قاری مترجم اسرا در جنگ تحمیلی بوده است. اگر کتاب یا فیلم آن بیست و سه نفر را بشناسید؛ تاحدودی با شخصیت او اشنا شده‌اید. کتاب ملاصالح ابعاد بیشتری از زندگی این شخصیت را به شما نشان می‌دهد.
خواندن کتاب ملاصالح از نشر شهید کاظمی شما را با تجربیات متفاوت درباره اسارت در ساواک رژیم پهلوی و زندان‌های استخبارات عراق آشنا می‌کند.

3. کتاب دیدم که جانم می رود

کتاب دیدم که جانم می‌رود، یکی دیگر از کتاب های محبوب و پرفروش نشر شهید کاظمی است. کتابی از خاطرات حمید داوود آبادی با شهید مصطفی کاظم زاده است. این کتاب خاطرات رفاقت صمیمی این نویسنده با شهید است که می‌تواند شما را با ترسیم لحظات شیرین رفاقت ها بخنداند و در موقعیت های سخت جنگ، شما را بگرایند. کتاب «دیدم که جانم می‌رود» به یاد سخت ترین لحظه رفاقت نام گذاری شده و در نشر شهید کاظمی به چاپ رسیده است.

موضوعات نشر شهید کاظمی

انتشارات شهید کاظمی با تمرکز بیشتر در چاپ و ترویج موضوعات پایداری، مقاومت و بیانات رهبری و مدافعان حرم، خط فکری خود را نشان داده است. کتاب های زندگانی شهدای مدافع حرم و دفاع مقدس از جمله نقاط قوت این نشر است که به صورت متمرکز تر به آن پرداخته شده است. همچنین کتاب های خوبی درباره استکبار ستیزی و جریان شناسی و  نقد مذاکرات هسته ای و برجام به چاپ رسانده است.

قرار سه شنبه های نشر شهید کاظمی

انتشارات شهید کاظمی همواره علاوه بر چاپ و توزیع کتاب، دغدغه کار فرهنگی و ترویج کتابخوانی را نیز داشته است. برای مثال این انتشارات در شعبه های مختلف خود به برگزاری قرار های نقد کتاب با حضور نویسنده می‌پردازد. نشر شهید کاظمی جایی برای رفاقت با کتاب های خوب است. قرار سه شنبه های نشر شهید کاظمی در مجتمع ناشران قم برگزار می شود و با دعوت نویسنده کتاب و منتقد و کارشناس های فرهنگی در حوزه کتاب و جمعی از مخاطبین و دوستداران کتابخوانی برپا می شود.

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل
طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک