loader-img
loader-img-2
بنر بالا - ارسال رایگان سفارشات بیش از 500 هزار تومان
پاتوق کتاب

کتاب چهل نامه ی کوتاه به همسرم نشر روزبهان

5 / -
like like
like like

کتاب چهل نامه کوتاه به همسرم نوشتهٔ نادر ابراهیمی است. انتشارات روزبهان این کتاب را منتشر کرده است. این اثر 40 نامه از نادر ابراهیمی به همسرش، فرزانه منصوری، را در بر دارد. این نامه‌ها غیر از اشارات عاشقانه به مسائلی که ممکن است در زندگی بسیاری از زوج‌ها وجود داشته باشد، اشاره می‌کنند.

کتاب چهل نامه کوتاه به همسرم را نویسندهٔ کتاب‌های بار دیگر شهری که دوست می‌داشتم و یک عاشقانه آرام نوشته است. نادر ابراهیمی در کتاب چهل نامه کوتاه به همسرم در 40 قطعه به‌سبک ادبی نامه‌نگاری، از زبان خودش و برای همسرش، نوشته است.

این نامه‌ها احساسی از صداقت، روشنی و سادگی از نویسندهٔ آنها به شنونده می‌دهند؛ از‌این‌رو می‌توان این اثر را کتابی عاشقانه و شاعرانه دانست.

این نامه‌ها در مدت 2 سال دوری این زوج از یکدیگر (1363 تا 1365) با خط نستعلیق نوشته‌اند. نادر ابراهیمی دربارهٔ روزهای نوشتن 40 نامه کوتاه به همسرم، در مقدمه کتاب حاضر، آورده است که آن روزها به‌تازگی تمرین خطاطی را شروع کرده بوده. او هنگام نوشتن، در تنهایی، در فضایی که بوی تلخ مرکب ایرانی در آن می‌‌پیچید و صدای سنتی قلم نی، تسکین‌دهندهٔ خاطرش می‌‌شد، اغلب به یاد همسرش می‌‌افتاد. بعدها نادر ابراهیمی تصمیم گرفت این نامه‌ها را تبدیل به کتاب کند تا عموم مردم از عاشقانه‌های او و مسائلی که برای همسرش بازگو می‌کرد، استفاده کنند.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "چهل نامه ی کوتاه به همسرم" می نویسد
۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل
طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک