loader-img
loader-img-2
بنر بالا - ارسال رایگان سفارشات بیش از 500 هزار تومان
پاتوق کتاب

کتاب در مکتب پدر - (روایتی از زندگی و خاطرات آیت الله العظمی میرزا حبیب الله اراکی) نشر دفتر نشر معارف

5 / -
like like
like like

 

رفتار بزرگان و شیوۀ زندگانی شان بهترین آموزش اخلاق و سازنده ترین درس خودسازی است تأثیری که شرح زندگانی انسانهای وارسته در دل حق طلبان و جویندگان فضیلت و تقوا دارد چشم گیر و از سایر انواع مواعظ دل انگیز تر و سازنده تر و آموزنده تر است.

آیت الله العظمی حاج میرزا حبیب الله اراکی(ره) از نمونه های بارز فضیلت و تقوا بودند. ایشان در خانوادۀ فضیلت و تقوا پرورش یافته و سال ها از خرمن علم و اخلاق عالمان بزرگ عصر خویش همچون آیت الله العظمی شیخ عبدالکریم حائری یزدی(ره) در قم و مرحوم آیت الله غروی اصفهانی(ره) و آیت الله العظمی آقا ضیاء الدین عراقی(ره) و آیت الله العظمی شیخ محمدکاظم شیرازی(ره) بهرهمند گشته و سال ها توفیق مرافقت و ملازمت بزرگانی همچون امام خمینی(ره) و آیت الله العظمی سید عبد الهادی شیرازی(ره) را داشتند و از لحاظ اخلاقی و عرفانی تحت تأثیر آیت الله سید علی آقا قاضی(ره) بودند و ارادت خاصی به ایشان داشتند و از سویی از دوستان و رفقای صمیمی آیت الله شیخ عباس قوچانی(ره) بودند.

 کتاب در مکتب پدر، به خاطرات معنوی و رفتارهای آموزندۀ این دست پروردۀ مکتب اهل بیت(ع) می پردازد.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "در مکتب پدر - (روایتی از زندگی و خاطرات آیت الله العظمی میرزا حبیب الله اراکی)" می نویسد
۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل
طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک