loader-img
loader-img-2
بنر بالا - خرید قسطی
پاتوق کتاب

کتاب گلواژه هایی از قرآن و احادیث معصومین علیهم السلام - (اخلاقی، اجتماعی، هدایتی، تربیتی، موعظتی) نشر دفتر نشر معارف

5 / -
like like
like like

 

کتاب گل واژه هایی از قرآن و احادیث معصومین علیهم السلام، اثر موسی عالمی نژادمازندرانی می باشد و توسط نشر معارف منتشر شده است.

بیان برخی از معارف اخلاقی، اجتماعی، تربیتی و اعتقادی از قرآن کریم است. در این نوشتار ابتدا به بیان آداب و معاشرت اجتماعی و خانوادگی مانند: مهمان داری، راه رفتن، سخن گفتن، معاشرت با مردم، ساده زیستی در زندگی، برخورد با دیگران و همزیستی مسالمت آمیز با مردم، پرداخته شده و ایاتی از قرآن کریم در این زمینه بیان شده است. آنگاه برخی دیگر از آموزه های قرآنی همچون: کم کردن آمال و آرزوها، صبور بودن در قبال آزمایش های الهی و چگونگی موفقیت در آن ها، لزوم اخلاص در عمل، اخوت و برادری مؤمنان با یکدیگر، امر به معروف و نهی از منکر، انفاق و صدقه، اهمیت حقوق خانواده، ایمان و سعی در عمل، مقام والای انسان در جهان هستی، پیامبر اسلام(ص) و شخصیت وحیانی ایشان، اهمیت شناخت حق از باطل در زندگی، تهذیب نفس، رعایت تقوا، تعلیم و تربیت دینی، فروتنی و تواضع، مذمت دنیادوستی، حقوق والدین، اهمیت فراگیری علم و دانش و ده ها موضوع اخلاقی دیگر مندرج در قرآن کریم، بیان شده آیات مربوط به آن ها مورد شرح و بررسی اجمالی قرار گرفته است.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "گلواژه هایی از قرآن و احادیث معصومین علیهم السلام - (اخلاقی، اجتماعی، هدایتی، تربیتی، موعظتی)" می نویسد
۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل
طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک