loader-img
loader-img-2
بنر بالا - ارسال رایگان سفارشات بیش از 500 هزار تومان
پاتوق کتاب

کتاب فرات حیات - (بیانات امام خمینی، رهبری و علامه طباطبایی ویژه نهضت حسینی و ایام محرم) نشر دفتر نشر معارف

5 / -
like like
like like
برچسب ها :

محصولات مرتبط

کتاب «فرات حیات» گزیده ای از بیانات امام خمینی درباره عزاداری و اهمیت آن، بیانات مقام معظم رهبری و رسالهای از علامه طباطبایی درباره نهضت سیدالشهدا (علیه السلام) و پرسشها و پاسخهایی ویژه ایام محرم است.

اساس دین اسلام با عاشورا پیوند خورده و به برکت آن باقی است. آنچه موجب بروز چنین فداکاری و شجاعتی از سوی سیدالشهدا (علیه السلام) شد، ریشه در معنویت، اخلاص، شجاعت، بصیرت و در یک کلمه، انسان کامل بودن آن حضرت داشت.

عاشورا حاوی درس ها و عبرت های فراوانی است و بر هر مسلمان و ملت مسلمانی لازم است تا این درسها را فراگیرد. در نهضت عاشورا و همچنین در بررسی تاریخی حوادث 50 سال اول تاریخ اسلامی، نقش خواص، خصوصاً خواص جبهه حق نقشی مهم و عبرت آموز است، بیماری و آفت بی بصیرتی و از آن مهمتر دنیاطلبی آسیبی است که همانطور که منجر به شهادت اهل بیت پیامبراکرم (صلی الله علیه وآله) شد در هر زمان میتواند به انحطاط جامعه اسلامی و حاکم شدن دوباره یزیدهای زمان شود؛ لذا هر ملتی اگر بخواهد راه آزادی خواهی و استقلال را طی کند، باید از راه و مسلک اصحاب عاشورا الگو بگیرد، همانطور که ملت مسلمان ایران در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس هشت ساله در برابر مستکبران راه امام حسین(علیه السلام) را در پیش گرفت و عزّت و استقلال خویش را حفظ کرد.

 

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "فرات حیات - (بیانات امام خمینی، رهبری و علامه طباطبایی ویژه نهضت حسینی و ایام محرم)" می نویسد
۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل
طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک