loader-img
loader-img-2
بنر بالا - ارسال رایگان سفارشات بیش از 500 هزار تومان
پاتوق کتاب

کتاب نقطه رهایی نشر سوره مهر

5 / -
like like
like like

 

نقطه رهایی نوشته گل علی بابایی است . این کتاب از مجموعه یادداشت ها با موضوع جنگ ایران و عراق است . گل علی بابایی در زمان جنگ خاطرات خود را بر صفحات دفترچه اش می نوشته . اکنون این دفترچه را در اختیار دفتر ادبیات و هنر مقاوت قرار داده تا در اختیار همگان قرار دهند و قصه های ناگفته گفته شود .
بابایی در این کتاب از عملیات هایی چون والفجر مقدماتی ،والفجر4 ، بدر ، والفجر 8 ، بیت المقدس می گوید و از جاهایی چون دوکوهه ، فکه ، خرمشهر ،شوش ، آبادان ، دهلران ، مهران ، اردوگاه قلاجه ، کوههای دالاهور، دشت شیلر ،دشت پنجوین ، ارتفاعات شاخ شمیران یا د می کند . همچنین در این کتاب دلاوری های افرادی چون محمود پیربداغی در فاو ، ایثار نصرالله در بدر ، مظلومیت عمران پستی و یارانش در جزیره مجنون و بزرگی مهرداد رحیمی در فاو و حمید فلاح پور در جزیره مجنون گفته شده است .
بی قراری عشاق در لحظات نزدیک شدن به عملیات ها ، مجروح شدن و چگونگی شهادت شهدا و اماده شدن افراد برای شهادت و طلب حلالیت کردن ها و وصیت نامه نوشتن ها نیز به خوبی در این کتاب تصویرشده است .نوشته های این کتاب خاطرات بابایی از سال 1361 تا1367 را دربرمی گیرد .

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "نقطه رهایی" می نویسد
۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل
طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک