loader-img
loader-img-2
بنر بالا - ارسال رایگان سفارشات بیش از 500 هزار تومان
پاتوق کتاب

کتاب مرا به خواب هایت ببر ماریه! - (مجموعه داستان) نشر کتاب نیستان

5 / -
like like
like like

کتاب مرا به خواب هایت ببر ماریه! نوشته سید علی شجاعی است. کتاب مرا به خواب هایت ببر ماریه! مجموعه داستانی جذاب است که انتشارات نیستان منتشر کرده است. 

مرا به خواب‌هایت ببر ماریه! مجموعه داستانی جذاب و پرکشش از علی شجاعی، نویسنده معاصر ایرانی است. علی شجاعی فرزند نویسنده و شاعر توانمند انقلاب سید مهدی شجاعی است.  در این کتاب 14 داستان کوتاه نمادگرایانه با نام‌های «مرا به خواب‌هایت ببر ماریه!»، «ثبت با سند برابر است»، «بی‌انتهای رنج سرد و ساکت ترنج»، «پریانه‌های نیمه شب... کمی مانده به صبح»، «بر فراز دره پلی با باد می‌رقصد»، «باران به آسمان می‌بارد»، «چیزی که دیگران زندگی صدایش می‌کنند»، «چرا کسی از این ایستگاه نمی‌رود؟»، «شاید به جرم... عطر سیب‌ها»، «سال‌ها دو فصل دارند: پاییز... و پاییز»، «جنازه‌ای عریان با آب می‌رود»، «با این همه نمک، هر چه می‌پزی شور است!»، «گره‌هایی همه‌ش‌تا لاکی» و «کبوترانگی قریب یک استجابت» است. داستان‌ها زبانی ادبی و در عین حال روان دارند و خواننده را همراه خود به دنیای تجربیات تازه می‌برند.

این کتاب مجموعه‌ای از داستان‌های جذاب است که شما را با تجربه‌های لطیف و تازه‌ای روبه‌رو می‌کند که در زندگی فرصت آن‌ها را ندارید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "مرا به خواب هایت ببر ماریه! - (مجموعه داستان)" می نویسد
۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل
طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک