loader-img
loader-img-2
بنر بالا - خرید قسطی
پاتوق کتاب

کتاب بازی های مارپیچ - سلام پیش دبستانی ها 09 نشر کتاب نیستان

5 / -
like like
like like

 

بازی های مارپیچ یا مازها، بهترین تمرین برای تقویت هماهنگی چشم و دست محسوب می شوند، تقویت عضلات دست و کنترل بروی حرکات اضافی، بوسیلۀ این نوع بازی ها صورت می گیرد. نارسا نویسی که یکی از اختلالات شایع در کودکان مقطع ابتدایی است، بدلیل عدم هماهنگی چشم و عضلات دست می باشد. بعضی از کودکانی که وارد دبستان می شوند در نوشتن دچار مشکل هستند و بد خط ، ناخوانا یا به اصطلاح نارسا می نویسند. این قبیل کودکان با اینکه درک درستی از املای کلمه و معنای آن دارند اما در هنگام نوشتن آنقدر بد خط و درهم می نویسند که قابل خواندن نیست.
در بازی های مارپیچ هدف اصلی این است که طی تمرین های هدفمند به آموزش کودکان و توانمند سازی آنان بپردازیم. یکی از کارهای مفید برای اصلاح نارسانویسی ، تمرین های ساده ای است که در قالب بازی با مارپیچ ها در این کتاب آورده شده است.

روش کار با کتاب بازی های مارپیچ یا مازها:
بازی های مارپیچ از اول تا آخر کتاب روند خاصی را طی می کند. مارپیچ ها از شکل های ساده و بزرگ شروع می شوند. معمولاً فاصلۀ خطوط در صفحات ابتدایی این بازی ها زیاد است و کودک می تواند به راحتی با مداد در میان آنها حرکت کند. این قانون هر چه به پایان کتاب نزدیک می شوید تغییر می کند و مازها پیچیده تر ، طولانی تر و فاصلۀ خطوط آنها کمتر می شود.

بنابراین کودک بطور غیرمستقیم از تمرین های ساده ای که نیاز چندانی به توجه و دقت زیاد ندارد، به سوی تمرین های سخت تر و محتاج به دقت و تمرکز بیشتر پیش می رود.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "بازی های مارپیچ - سلام پیش دبستانی ها 09" می نویسد
۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل
طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک