loader-img
loader-img-2
بنر بالا - ارسال رایگان سفارشات بیش از 500 هزار تومان
پاتوق کتاب

نان زنان افسونگر - (داستان های کوتاه آمریکایی)

5 / -
like like
like like
برچسب ها :

 

«نان زنان افسونگر» 18 داستان کوتاه از این نویسنده با انتخاب فامیان را در خود جای داده است. نام این 18 داستان عبارتند از: «نان زنان افسونگر»، «ماجرای عشقی یک کارگزار پرکار بورس»، «گشت و گذار در عالم حافظه پریشی»، «اتاق مبله»، «داستان اسکناس ده دلاری آلوده»، «تراژدی در هارلم»، «نیویورکی شدن»، «گزارش شهری»، «دو مرد در روز شکرگزاری»، «وجدان کاری»، «تحول مارتین برنی»، «مثلث اجتماعی»، «در سبز»، «هدیه شعبده باز»، «آخرین برگ»، «کارت بهاری»، «جهان وطنی در کافه» و «از روی صندلی راننده تاکسی».
سیدمهدی شجاعی، داستان نویس برای ترجمه فارسی این کتاب مقدمه ای چند صفحه ای تالیف کرده و در آن درباره او.هنری و دشواری ترجمه از آثار او نوشته است.
فامیان، مترجم این کتاب نیز در مقدمه ای به شرح زندگی و میراث ادبی او.هنری پرداخته است. وی در این مقدمه می نویسد: «ویژگی کلیدی داستان های او.هنری پایان غافلگیرکننده آن هاست. او را "گی دوماپاسان" آمریکایی نامیده اند. هر دو نویسنده در پایان داستان هایشان خواننده را شگفت زده می کردند، با این تفاوت که داستان های او.هنری سرگرم کننده تر و خوش بینانه ترند.»
فامیان با ذکر این که اکثر داستان های او.هنری به زمان زندگی خود نویسنده، یعنی اوایل قرن بیستم مربوط می شود، در مقدمه خود می افزاید: «بیش تر قصه های او.هنری در شهر نیویورک رخ می دهد و اغلب روایت گر زندگی آدم های معمولی نظیر فروشنده ها، پلیس ها و خدمت کاران است. در نثر او طنز و شوخ طبعی موج می زند.»
این مترجم او.هنری را «فرزند زمانه خویش» لقب داده؛ او را نویسنده ای می داند که عصر خود را در نهایت دقت به خواننده نشان داده است.
ویلیام سیدنی پورتر، معروف به او.هنری، نویسنده امریکایی در 11 سپتامبر 1862 میلادی دیده به جهان گشود. این نویسنده که امروزه جایزه ای نیز به نام او وجود دارد، در طول عمر خود بیش از 400 داستان کوتاه به رشته تحریر در آورد.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "نان زنان افسونگر - (داستان های کوتاه آمریکایی)" می نویسد
۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل
طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک