loader-img
loader-img-2
بنر بالا - ارسال رایگان سفارشات بیش از 500 هزار تومان
پاتوق کتاب

کتاب قصه های خوب برای بچه های خوب ج08 - قصه هایی از چهارده معصوم علیهم السلام نشر امیر کبیر

5 / -
like like
like like

کتاب قصه های خوب برای بچه های خوب جلد 8 برای بچه های خوب، چند فرق با کتاب های سابق این مجموعه دارد. اول اینکه قصه های این کتاب از ده‌ها کتاب گوناگون گرفته شده است. دوم این که نویسنده سعی کرده است در اصل مطلب کمترین تغییر را بدهد. این کتاب یکی از 8 جلد مجموعه کتابی است که میتوانید در صفحه خرید کتاب قصه های خوب برای بچه های خوب سایر جلدها را نیز بررسی و در صورت نیاز خرید نمایید.

منبع تمام قصه ها در آخر کتاب معرفی شده است تا هر کسی بخواهد به آن مراجعه کند. مهدی آذریزدی این کتاب کودکانه را نوشته است.

از مجموعه کتاب قصه های خوب برای بچه های خوب علاوه بر قصه های چهارده معصوم اثر مهدی آذریزدی میتوانید کتاب زیر را نیز بخوانید:

کتاب قصه های خوب برای بچه های خوب جلد اول: قصه های کلیله و دمنه

یکی از داستان های کتاب قصه های خوب برای بچه های خوب جلد 8 مهدی آذر یزدی را با هم بخوانیم: «زندگی روزانه در خانه علی علیه السلام خیلی ساده بود. دو همسر جوان در همهٔ کارها رضای خدا و پیامبر را راهنمای خود می دانستند و با راهنمایی‌های پیامبر، کارهای خارج از خانه را حضرت علی علیه السلام و کارهای داخل خانه را حضرت زهرا سلام الله بر عهده داشتند. تنها در روزهایی که حضرت در جبهه یا در سفر بود خود پیامبر یا یکی از نزدیکان به حضرت زهرا سلام الله کمک می‌کردند. کارهای خانه چندان آسان نبود زیرا در آن ایام حتی آرد کردن جو و گندم با آسیاب دستی در خانه صورت می گرفت. برای پیغمبر آسان بود که از میان زنانی که در آن خانه ها کار می کردند خدمتکاری برای حضرت زهرا سلام الله در نظر بگیرند.

اما بیشتر مسلمانان در فقر و قناعت به سر می‌بردند و خاندان پیغمبر طوری زندگی می‌کردند که فقیرترین افراد با دیدن وضع زندگیشان آرامش داشته باشند. حضرت رسول صلی الله علیه و آله، مرتب به دیدار دخترس می‌آمد. گاهی اتفاق می افتاد که آثار خستگی از کار را در چهره فاطمه سلام الله می خواند و خود به او کمک می‌کرد. تا پیش از تولد حسنین علیه السلام، حضرت زهرا هرگز خدمتکار نخواست. اگر نزدیکان هم در این باره اشاره می‌کردند پیغمبر می‌فرمود: دیگر مسلمانان گرفتار ترند‌. یک بار هم جعفر بن ابیطالب کنیزی حبشی به حضرت علی علیه السلام بخشید تا خدمتکار حضرت فاطمه سلام الله باشد. اما این کنیز چند روز بیشتر در خانه ایشان نبود. آخر در خانه به آن کوچک و زندگی چنان ساده که جای کنیز نبود. با مشورت میان خودشان کنیز را در راه خدا آزاد کردند و شوهر دادند.» کتاب قصه های خوب برای بچه های خوب جلد هشتم در رده کتاب 9 تا 12 سال قرار می گیرد.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "قصه های خوب برای بچه های خوب ج08 - قصه هایی از چهارده معصوم علیهم السلام" می نویسد
۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل
طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک