loader-img
loader-img-2
بنر بالا - ارسال رایگان سفارشات بیش از 500 هزار تومان
پاتوق کتاب

کتاب بازی زندگی - (کلام شما عصای جادویی شماست و دروازه نهان به سوی سرزمین کامیابی قدرت کلام) نشر نسل نو اندیش

5 / -
like like
like like

بازی زندگی کتابی از نویسنده نام‌دار حوزه موفقیت، فلورانس اسکاول‌شین است. اسکاول‌شین در این کتاب از روبه‌رو شدن به پدیده‌ای پویا به اسم زندگی و راه و روش رویارویی با آن صحبت می‌کند.

کتاب بازی زندگی چهار بخش دارد. اسکاول‌شین در تمام این چهار بخش مهارت‌هایی را به شما آموزش می‌دهد که بتوانید در بازی زندگی موفق باشید. در بخش اول قانون‌های بازی زندگی را برایتان می‌گوید. قانون‌هایی مثل قانون توانگری، قانون عدم مقاومت، قانون بخشش و.... در فصل دم از تاثیر کلام و واژه‌ها در زندگی می‌گوید. از قدرت آنها در آوردن ثروت، شادی، سلامتی، و...همینطور فقدان و بدهی و بیماری و ضعف و تمام حس‌ها و حالات منفی. بخش سوم شامل رهنمودهایی از خانم اسکاول شین است که به خوانندگان می‌آموزد چطور شرایط را تحت کنترل گیرند و با شناخت قانون معنویت به وفور و ثروت دست یابند.

او در بخش نهایی دوباره راجع به قدرت کلام و تاثیر جملات تاکیدی در بهبود وضعیت زندگی در لحظات سخت و کمک به کامیابی و موفقت انسان حرف می‌زند.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "بازی زندگی - (کلام شما عصای جادویی شماست و دروازه نهان به سوی سرزمین کامیابی قدرت کلام)" می نویسد
۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل
طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک