loader-img
loader-img-2
بنر بالا - ارسال رایگان سفارشات بیش از 500 هزار تومان
پاتوق کتاب

کتاب حکایت نامه پیامبر - (بیش از 850 حکایت از زندگانی رسول خدا صلی الله علیه و آله در 162 موضوع) نشر جمال

5 / -
like like
like like

 

 

کتاب حکایت نامه پیامبر، ویراست جدید کتاب «حکایت نامه موضوعی پیامبر اعظم (ص)؛ بیش از 850 حکایت از زندگانی رسول خدا (ص) در 162 موضوع مختلف» است.

کتاب حکایت نامه موضوعی پیامبر اعظم(ص) مجموعه ای جامع از حکایات زندگی حضرت محمد(ص) است که از بین بیش از 200 جلد کتاب حدیثی و تاریخی گردآوری شده است.

هدف از تألیف چنین اثری، آشنا ساختن مشتاقان پیامبر بزرگوار اسلام با سیره اخلاقی و تربیتی ایشان بوده است. در این مجموعه، تصویر نسبتاً جامعی از جنبه های گوناگون زندگی آن حضرت ارائه شده و در قالب موضوعاتی متنوع، پیام های زندگی ساز آن الگوی جاویدان، در دسترس شیفتگان سیرة نبوی قرار گرفته است. با مطالعة کتاب حکایت نامه موضوعی پیامبر اعظم(ص) با پیامبری آشنا می شوید که تاریخ ساز بوده و نه تاریخ دار که صرفاً متعلق به چهارده قرن پیش باشد. با خواندن حکایات این مجموعه، به روشنی در می یابید که نمی باید ـ و البته هرگز نیز نمی توان ـ شخصیت پیامبر را در مدینه عصر آغازین اسلام محدود ساخت. اثر حاضر توصیف مدینه فاضلة مورد نظر اسلام است که درس آموزی از آن به هیچ زمان و زمین و نه هیچ عصر و نسلی محدود نیست.ویراست جدید کتاب «حکایت نامه موضوعی پیامبر اعظم (ص)؛ بیش از 850 حکایت از زندگانی رسول خدا (ص) در 162 موضوع مختلف» است.

کتاب حکایت نامه موضوعی پیامبر اعظم(ص) مجموعه ای جامع از حکایات زندگی حضرت محمد(ص) است که از بین بیش از 200 جلد کتاب حدیثی و تاریخی گردآوری شده است.

هدف از تألیف چنین اثری، آشنا ساختن مشتاقان پیامبر بزرگوار اسلام با سیره اخلاقی و تربیتی ایشان بوده است. در این مجموعه، تصویر نسبتاً جامعی از جنبه های گوناگون زندگی آن حضرت ارائه شده و در قالب موضوعاتی متنوع، پیام های زندگی ساز آن الگوی جاویدان، در دسترس شیفتگان سیرة نبوی قرار گرفته است. با مطالعة کتاب حکایت نامه موضوعی پیامبر اعظم(ص) با پیامبری آشنا می شوید که تاریخ ساز بوده و نه تاریخ دار که صرفاً متعلق به چهارده قرن پیش باشد. با خواندن حکایات این مجموعه، به روشنی در می یابید که نمی باید ـ و البته هرگز نیز نمی توان ـ شخصیت پیامبر را در مدینه عصر آغازین اسلام محدود ساخت. اثر حاضر توصیف مدینه فاضلة مورد نظر اسلام است که درس آموزی از آن به هیچ زمان و زمین و نه هیچ عصر و نسلی محدود نیست.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "حکایت نامه پیامبر - (بیش از 850 حکایت از زندگانی رسول خدا صلی الله علیه و آله در 162 موضوع)" می نویسد
۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل
طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک