loader-img
loader-img-2
بنر بالا - ارسال رایگان سفارشات بیش از 500 هزار تومان
پاتوق کتاب

کتاب ملکه موش ها - (ماجرای دشت مرموز) نشر به نشر

5 / -
like like
like like
برچسب ها :

موشو با دم بسیار دراز و گردوی عجیبِ پوست‌برفی خود وارد دشت می‌شود و توجه حیوانات را به خود جلب می‌کند. او در ظاهر با این گردوی خاص می‌خواهد مهمانی‌ موش‌ها را راه بیندازد؛ ولی این گردوی مرموز یک گردوی معمولی نیست و حیواناتی که آن را می‌خوردند، می‌میرند. موشو تلاش می‌کند کسی از راز این نوع گردو سر در نیاورد تا بتواند به اهداف شوم خود برسد.

 

ملکه موش‌ها جلد دوم از مجموعه ماجرای دشت مرموز به نویسندگی محمد میرکیانی است که انتشارات به نشر آن را منتشر کرده و مناسب مخاطب نوجوان است.

 

اگر جلد اول این مجموعه یعنی جشن خرگوش‌ها را خوانده باشید، بسیاری از شخصیت‌های کتاب برایتان آشنا هستند؛ هرچند بدون مطالعه جشن خرگوش‌ها نیز می‌توانید از پیگیری ماجرای موشو و دارودسته‌اش در دشت مرموز لذت ببرید.

 

میرکیانی این بار نیز داستانش را در دل دشت روایت می‌کند و پس‌گرفتن سرزمین مادری توسط موش‌ها را دست‌مایه داستان خود قرار داده است. سوژه‌ای که همچون موضوع جلد اول مجموعه نمادین بوده و  اهمیت دشمن‌شناسی و لزوم اتحاد در برابر دشمن را بیان می‌کند.

لزوم شناخت و مبارزه با دشمنانی که به‌خاطر داشتن منافع مشترک با هم دست‌به‌یکی کرده‌اند تا با نیرنگ حیوانات ضعیف و گاهی نادان را از بین ببرند، موضوعی است که در این کتاب به‌خوبی و در قالب داستان به آن پرداخته شده؛ به‌علاوه هیجان دنبال‌کردن اینکه سرانجام حق بر باطل پیروز می‌شود یا خیر تا انتهای ماجرا مخاطب کنجکاو را به دنبال خود می‌کشاند.

 

به قلم «فاطمه‌السادات شه‌روش»

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "ملکه موش ها - (ماجرای دشت مرموز)" می نویسد
۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل
طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک