loader-img
loader-img-2
بنر بالا - ارسال رایگان سفارشات بیش از 500 هزار تومان
پاتوق کتاب

کتاب من او تو - (خیانت زناشویی و راهکارهای پیشگیری و برون رفت از آن) نشر مهرستان

5 / -
like like
like like

 

کتاب من او تو نوشتهٔ مسعود نور علیزاده میانجی است. این کتاب را که درمورد خیانت زناشویی و راهکارهای پیشگیری و برون‌رفت از آن است، نشر مهرستان در سال 1401 منتشر کرده است.
از پدیده‌های بسیار شومی که تیشه‌ای بر پیکرهٔ خانواده می‌زند و و شالوده‌اش را از هم می‌پاشد، روابط فرازناشویی در قالب بی‌وفایی عاطفی و خیانت جنسی همسران است. زخم‌های برجای‌مانده از آن دردناک و آسیب‌زاست و بسیار سخت ترمیم می‌یابد. افزون بر زخم‌های کاری بر پیکرهٔ پیوند زناشویی و ایجاد بحران در زندگی مشترک، رنج و عذاب و ضربه‌های روانی بسیاری بر همسر قربانی خیانت وارد می‌شود. روان‌شناسان بر اساس مطالعات انجام‌گرفته بیان می‌کنند که بعد از کشف خیانت همسر، افراد معمولاً هیجانات شدیدی مثل انکار، خشم، عصبانیت و افسردگی نشان می‌دهند. برخی از درمانگران واکنش‌های شخص را در برابر خیانت همسر، شبیه علائم تروماتیک یا استرس پس از ضربه می‌دانند.
معمولاً نشانگان روانی آن، از جمله افکار کنترل‌نشدنی، اضطراب شدید، رفتارهای آشفته و حاکی از بی‌قراری پس از مشاهده یا تجربهٔ مستقیم یا شنیدن یک عامل استرس‌زا و آسیب‌زای شدید و حادثهٔ ناگوار است؛ گویا جنگ یا زلزله‌ای رخ‌داده است که واقعاً هم بیشتر اوقات در کانون خانواده، به‌لحاظ روانی زلزله‌ای چندریشتری با پس‌لرزه‌های مهیبی روی می‌دهد و اعضای خانواده به‌ویژه همسر را در بهت و اندوه عمیقی فرو می‌برد. فرد پس از تجربهٔ چنین اتفاق دردناکی که گاه به‌همراه صحنه‌های آزاردهنده است، به این مشکلات دچار می‌شود: اضطراب‌ها، ترس‌ها، تنفرها، درماندگی‌ها، پرخاش‌ها، ناامیدی‌ها نشخوارهای ذهنی و مرور غم‌انگیز خاطرات و حتی کابوس‌های شبانه.
علاقه‌مندان به مسائل ازدواج و خانواده می‌توانند از خواندن این کتاب لذت ببرند.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "من او تو - (خیانت زناشویی و راهکارهای پیشگیری و برون رفت از آن)" می نویسد
۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل
طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک