loader-img
loader-img-2
بنر بالا - خرید قسطی
پاتوق کتاب

کتاب شیطان در خانه - (داستان فارسی) نشر قبسات (مهرستان)

5 / -
like like
like like

 

کتاب شیطان در خانه نوشتهٔ سیدسعید هاشمی است. نشر مهرستان این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. در نگارش این رمان از شخصیت امام حسن مجتبی(ع) الهام گرفته شده است.
رمان تاریخی شیطان در خانه حاصل مطالعات و علاقهٔ نویسنده به سرگذشت امام حسن مجتبی(ع) است. این کتاب در واقع داستانی را با الهام از تاریخ زندگی این امام روایت کرده است. این امامْ امام دوم شیعیان و فرزند علی بن ابی‌طالب و فاطمهٔ زهرا و نوهٔ محمد بن عبدالله، پیامبر اسلام، است. مسلمانان و به‌ویژه شیعیان از او با عنوان امام حسن مجتبی یاد می‌کنند. کُنیهٔ او ابومحمد است. او از اهل‌بیت و نیز آل‌کسا به‌شمار می‌رود. از دیدگاه برخی از اهل سنت همچون ابن کثیر و ابن حجر، او پنجمین و آخرین خلیفه از خلفای راشدین محسوب می‌شود. او به سخاوت و رسیدگی به فقرا و مهربانی و هوش و البته شجاعت معروف بود.
شیطان در خانه روایتگر زندگانی، جوانمردی‌ها، فراز و نشیب‌ها و نحوه به شهادت رسیدن امام حسن مجتبی است که توسط قاتل او جعده که همان همسر ایشان است روایت می‌شود.
نویسنده با به تصویر درآوردن حیات امام حسن و دسیسه‌ای که در این بین دشمنان برای قتل او از پیش برنامه‌ریزی کرده بودند به ظرافت تمام مظلومیت و جوانمردی حضرت را برای مخاطب نوجوان خود به تصویر بکشد.
خواندن این کتاب را به نوجوانان دوستدار ادبیات داستانی معاصر ایران و قالب رمان پیشنهاد می‌کنیم.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "شیطان در خانه - (داستان فارسی)" می نویسد
۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل
طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک