loader-img
loader-img-2
بنر بالا - ارسال رایگان سفارشات بیش از 500 هزار تومان
پاتوق کتاب

کتاب بهشت اجباری - (مهارت های مدیریت اختلاف های مذهبی همسران) نشر مهرستان

5 / -
like like
like like

 

کتاب بهشت اجباری نوشتهٔ میثم یاسا است. این کتاب را که درمورد مهارت‌های مدیریت اختلافات مذهبی همسران است، نشر مهرستان منتشر کرده است.

با همهٔ دشواری‌ها و ظرافت‌هایش، شیرین‌ترین کار عالم «تربیت» است و مهم‌ترین بستر تربیت «خانواده». همان‌طور که ما نفس می‌کشیم در خانواده هم تربیت می‌شویم؛ بی‌آنکه به آن فکر کنیم و بدانیم چه می‌شود. چند سالی است در سبک زندگی مردم ایران تغییرات جدی و پرشتابی پدید آمده است. این تغییرات بر کسی پوشیده نیست؛ اعم از مثبت و منفی و در باورها یا ظاهرها و از مدل پوشش و نوع غذا و دکوراسیون منزل گرفته تا سبک نگرش به اهداف زندگی و روش‌های دستیابی به آن اهداف.

در اجتماع پیچیدهٔ کنونی، تغییر و تحولات در سبک زندگی به قشر و گروهی خاص منحصر نیست؛ مثلاً درگذشته، فلان رفتار یا فلان تغییر به غیرمذهبی‌ها یا بالاشهری‌ها یا پایین‌شهری‌ها منحصر بود یا حتی در نگاهی کلان‌تر، به شهری و روستایی تقسیم می‌شد. این در حالی است که امروزه این تحولات در حوزه‌های جغرافیایی و... به‌سختی تفکیک‌پذیر است و به‌نحوی، آن مرزبندی‌ها برداشته شده است. طبیعتاً در این وضعیت، کار تربیتی برای والدین دغدغه‌مند و نیز حفظ زندگی مشترک برای زوج‌هایی که اهداف و آرمان‌های بلندی در زندگی دارند، دشوار است. کتاب بهشت اجباری به این موضوع پرداخته است.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "بهشت اجباری - (مهارت های مدیریت اختلاف های مذهبی همسران)" می نویسد
۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل
طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک