loader-img
loader-img-2
بنر بالا - ارسال رایگان سفارشات بیش از 500 هزار تومان
پاتوق کتاب

کتاب همیشه منتظر - (خاطرات همسر شهید مدافع حرم سردار محسن قاجاریان) نشر خط مقدم

5 / -
like like
like like

 

کتاب «همیشه منتظر»، تلخ و شیرین‌هایِ زندگیِ ‌ِ بزرگ مردی است که ره عشق را در دفاع از حریم اهل‌بیت (علیهم السلام) طی کرد. از ویژگی‌های کتاب می‌توان به نوع نگارش و خاطراتی ناب اشاره کرد که تاکنون در هیچ جا بیان نشده است. از آنجا که اسم کتاب مفهومی عمیق را دربر دارد، مخاطب با اتمام سطرهای پایانیِ کتاب، به رازِ این اسم پی می‌برد.

شهید قاجاریان متولد سال 1341 در نیشابور بود که با شروع جنگ تحمیلی، به‌عنوان بسیجی در جبهه‌ها به دفاع از میهن پرداخت. وی با توجه به لیاقت و شایستگی در سال 1365 به‌عنوان فرمانده گردان منتصب شد و مأموریت خود را به‌عنوان یکی از فرمانده گردان‌های مقتدر لشگر 21 امام رضا (علیه‌السلام) در مناطق عملیاتی با موفقیت به انجام رساند.

سردار قاجاریان با داشتن حدود 80 ماه جبهه و 25درصد جانبازی کارنامه بسیار درخشانی از خود بر جای گذاشت و در سال‌های اخیر با عنایت و توجه ویژه‌ای که به سرکشی از خانواده‌های محترم شهدا، جانبازان و ایثارگران داشت و خصوصاً با برگزاری یادواره‌های متعدد شهدا در سطح شهرستان، «سردار یادواره‌ها» لقب گرفت. ضمن اینکه به حضور پررنگ سپاه در مناطق محروم و محرومیت‌زدایی توجه ویژه‌ای داشت.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "همیشه منتظر - (خاطرات همسر شهید مدافع حرم سردار محسن قاجاریان)" می نویسد
۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل
طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک