loader-img
loader-img-2
بنر بالا - خرید قسطی
پاتوق کتاب

کتاب اژدها هم سرما می خورد! نشر مهرسا

5 / -
  • ناشر : مهرسا مهرسا
  • نویسنده : ربکا رون
  • مترجم : سمیه حیدری
  • تعداد صفحه : 36
  • قطع کتاب : خشتی بزرگ
  • نوع جلد : نرم
  • سال چاپ : 1400
  • دسته بندی : کودک
  • شابک : 9786227437102
like like
like like

 

«اژدها هم سرما می‌خورد!» داستان بامزه‌ای است از حوصله‌سربرترین چیز دنیا، آفرین درست حدس زدید دقیقاً منظورمان سرماخوردگی.
همه‌ی آن‌هایی که تازگی‌ها صاحب اژدها شده‌اند، خیلی خوب می‌دانند که باید حسابی مراقب سلامتی اژدهایشان باشند. اگر حس کردید اژدهایتان خوابالو شده، آب بینی‌اش راه افتاد یا مدام عطسه می‌کند، رد خور ندارد که طفلکی سرما خورده است.
سرِ سوزنی دلشوره نداشته باشید؛ ما مثل کوه پشتتان هستیم و هوایتان را داریم. اگر چند نکته و توصیه را جدی بگیرید، مثل آبِ خوردن اژدهایتان سرحال می‌شود. لطفاً داروها را از داروخانه‌ی اژدهایی بخرید!
اگر از اژدهایتان مراقب کنید، او هم از شما مراقبت می‌کند.
یادتان باشد
اژدها عاشق ماهی پخته‌ی خیلی تند و کوفته‌برنجی فلفلی است!

کودکان در کتاب «اژدها هم سرما می‌خورد!»، می‌آموزند نسبت به چالش‌های پیشِ روی خود مسولیت‌پذیر باشند و برای پذیرش نقش‌های تعاملی در خانواده و جامعه مهیا شوند. تصاویر جذاب به همراه متن کودکانه و بامزه و سرگرم‌کننده داستانی خواندنی را رقم می‌زند.

کارشناسان می‌گویند:
• وبگاه نقد کتاب بوک‌لیست (Booklist): با «اژدها هم سرما می‌خورد!» داستانی کودکانه و مهربانانه تجربه کنید.

خوانندگان می‌گویند:
من معلم پیش‌دبستانی هستم و از کتاب‌هایی لذت می‌برم که متن داستان با بذله‌گویی و طنز همراه است و باعث شادکردن کودکان و نیز بزرگسالان می‌شود، تصاویر «اژدها هم سرما می‌خورد!» با متن آن به خوبی هماهنگ است. شاگردان کوچک من به اندازه‌ی من از این کتاب لذت بردند.

درباره‌ی نویسنده:
ربکا روان (Rebecca Roan): در بخش کتاب کودک مجله‌ی هایلایت (Highlights) کار می‌کند. او جایزه‌ی پِن جشنواره‌ی نیو انگلند را در بخش کتاب کودک دریافت کرده است (PEN New England Children's Book Discovery Award).
ربکا ایده‌ی اصلی این کتاب را از دوران کودکی گرفته است، همان وقت‌ها که خیلی‌خیلی سرما می‌خورد. «اژدها هم سرما می‌خورد!» اولین کتاب مصور اوست.

درباره‌ی تصویرگر:
چارلز سانتوسو (Charles Santoso): از کودکی عاشق نقاشی بود و درباره‌ی داستان‌های بامزه و عجیب‌وغریب خیال‌پردازی می‌کرد. او کتاب‌های مصور زیادی را تصویرسازی کرده است؛ نیویورک تایمز بسیاری از این داستان‌ها را به‌عنوان بهترین نمونه از کتاب‌های مصور کودکان انتخاب کرده است.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "اژدها هم سرما می خورد!" می نویسد
۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل
طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک