loader-img
loader-img-2
بنر بالا - ارسال رایگان سفارشات بیش از 500 هزار تومان
پاتوق کتاب

راز دختر استیو جابز

5 / -
like like
like like

 

 کتاب راز دختر استیو جابز، که پیش ‌تر با انتشارش در آمریکا سر و صدای زیادی به پا کرد‌ه بود، روایت متفاوتی از شخصیت استیو جابز را از زبان دختر بزرگ او لیسا برنان جابز روایت می‌ کند.

او وقتی به دنیا آمد که جابز 23 سال داشت. جابز انکار کرده بود پدر اوست اما یک تست دی‌ ان ‌ای خلاف این را ثابت کرد.

برنان جابز در بسیاری از خاطراتی که تعریف می ‌کند، نشان می ‌دهد که جابز نسبت به دخترش رفتار بدی داشته است. به طور مثال او نمی ‌خواست سیستم گرمایشی در اتاق دخترش قرار دهد. لیسا می ‌گوید، حتی با وجود اینکه او رابطه‌ ای غیرمعمول با پدرش داشت، هرگز حس تهدید شدن از سوی او نکرد، ولی بعضی مواقع پدرش «فقط عجیب» بود. او در اشاره به شوهرش بیل که دو فرزند از ازدواج قبلی ‌اش دارد، گفت: شوهرم را می ‌بینم که چه رابطه خوبی با دخترانش دارد و کاملاً مسئولیت‌ پذیر است. پدرم هم خیلی دوست داشت چنین آدمی باشد و همیشه چنین افرادی را دور خودش جمع می‌ کرد، اما خودش هرگز نمی ‌توانست چنین مردی باشد.

کتاب راز دختر استیو جابز، اشاره می ‌کند که جابز بالاخره در روزهای پایانی عمرش از دختر خود معذرت ‌خواهی کرد، مخصوصاً به خاطر اینکه وقت بیشتری با او نگذراند، در دوران نوجوانی او ناپدید می ‌شد، پیغام‌ هایش را جواب نمی‌ داد و تولدهایش را فراموش می‌ کرد. برنان جابز به این معذرت ‌خواهی به عنوان «پایان سینمایی» خودش اشاره کرده است.

لیسا در این کتاب درباره مشکلاتی که در کودکی داشته می ‌گوید: زمانی که ما از شدت گرسنگی خوابمان نمی ‌برد‌، پدر چند کیلومتر آن طرف‌ تر داشت درباره مبانی موفقیت صحبت می‌ کرد.

زمانی که خاطرات لیسا برنان جابز منتشر شد،‌ خانواده جابز و خواهرش در بیانیه ‌ای اعلام کردند که این کتاب با خاطرات آن‌ ها از جابز تفاوت بسیار دارد، نمایش استیو در این کتاب آن شوهر و پدری نیست که ما می ‌شناختیم.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "راز دختر استیو جابز" می نویسد
۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل
طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک