loader-img
loader-img-2
بنر بالا - ارسال رایگان سفارشات بیش از 500 هزار تومان
پاتوق کتاب

کتاب حبیب لشکر - مدافعان حرم 18 (خاطرات مدافع حرم سردار شهید سید جلال حبیب الله پور) نشر شهید کاظمی

5 / -
like like
like like

 

سردار شهید سید جلال حبیب الله پور در تاریخ هفتم بهمن ماه سال 1346 در محله شهید طالبی شهرستان بابلسر، استان مازندران به دنیا آمد. او اولین فرزند خانواده بود. پدرش سید حسین و مادرش ربابه نام داشت. سید جلال عضو نیروی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود و دارای تحصیلات لیسانس نظامی از دانشگاه امام حسین (ع) بود. ایشان فرمانده محور سوم ثارالله لشکر عملیاتی 25 کربلا بود. سید جلال در 52 عملیات مرزی و برون مرزی شرکت کرد. ایشان از همان اوایل شروع جنگ سوریه خیلی پیگیر بود که برای دفاع از مظلومان و حریم ناموس اهل بیت به سوریه برود.

اوایل جنگ سوریه قرار شد حدود 30 نفر از فرماندهان لشگر و با سابقه جبهه جنگ تحمیلی برای کارهای مستشاری و آموزشی به سوریه بروند که سید جلال یکی از آن 30 نفر بود که حتی ویزایش هم آماده بود. اما پس از اسارت تعدادی از همکاران سپاه در سوریه پروازشان لغو شد. از همان موقع بود که بی قراری می کرد و خیلی هم به تهران می رفت تا او را به سوریه اعزام کنند.
که سرانجام در تاریخ هجدهم اسفند ماه 1393 برای دفاع از حرم آل الله با عنوان فرمانده گروه صابرین به سوریه اعزام شد و پس از گذشت 43 روز در تاریخ 31 فروردین 1394 در منطقه بصری حریر استان درعا به فیض شهادت نائل آمده بود و پیکرش در حوزه اشغالی داعش درآمد و مفقود شد.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "حبیب لشکر - مدافعان حرم 18 (خاطرات مدافع حرم سردار شهید سید جلال حبیب الله پور)" می نویسد
۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل
طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک