loader-img
loader-img-2
بنر بالا - خرید قسطی
پاتوق کتاب

کتاب روزی روزگاری سازمانی - روایت در کسب و کار 03 (چگونه با قصه ها سازمان خودتان را از نو بسازید) نشر اطراف

5 / -
like like
like like

 

در سال‌های گذشته شاهد توجه بیشتر به قصه‌گویی هستیم. این گرایش، از بازاریابی دیجیتال گرفته تا تحول سبک رهبری، قصدش آن است که توجه مخاطبان را جلب کند، الهام‌بخش کارکنان و مشتریان باشد و بر افکار عمومی تأثیر بگذارد.

از طرفی انسان‌ها در قالب قصه فکر و عمل می‌کنند. از هر کسی درباره‌ی سابقه‌ی کاری یا استراتژی شرکتش بپرسید، پاسخی که می‌دهد، کم وبیش، قصه‌ای خواهد بود با آغاز، میانه و پایانی مشخص؛ بنابراین، تغییر سازمانی را می‌شود تغییر و تحول قصه‌هایی دانست که درباره‌ی سازمان روایت می‌شوند؛ قصه‌هایی درباره‌ی هدف سازمان، روندتوسعه، گذشته و شیوه‌ی کاری آن. به این ترتیب خلق قصه‌ی آینده‌ی سازمان، عنصری کلیدی در تحول سازمانی است.

کتاب «روزی روزگاری سازمانی» درباره‌ی کار با روایت و رویکردهای قصه محور برای دگرگون‌سازی سازمان‌هاست. رویکردهایی که در این کتاب توضیح داده شده‌اند از تمرکز تک بعدی بر فرایند قصه‌گویی فراتر می‌روند و نشان می‌دهند که استعداد انسان در قصه‌گون دیدن جهان، در قصه‌گون اندیشیدن و رفتار کردن چطور می‌تواند باعث تحول سازمانی شود. مقصود از به کارگیری قصه در سازمان فقط جلب توجه و متقاعدسازی دیگران نیست، بلکه معناسازی جمعی و التیام سازمانی هم هست.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "روزی روزگاری سازمانی - روایت در کسب و کار 03 (چگونه با قصه ها سازمان خودتان را از نو بسازید)" می نویسد
۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل
طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک