loader-img
loader-img-2
بنر بالا - ارسال رایگان سفارشات بیش از 500 هزار تومان
پاتوق کتاب

کتاب خواب و بیدار 01 - (مجموعه داستان های منظم شده از قرآن کریم) نشر حدیث راه عشق

5 / -
like like
like like

 

قصه در فرهنگ و ذهن انسان ها به منظور خوابانیدن یا رویدادهای غیرواقعی کاربرد دارد،‌ در حالی که در مکتب قرآن،‌ به قصد بیدار کردن ایشان به کار رفته است. کتاب حاضر، اولین جلد از مجموعه ی منظم شده ی قصص قرآن کریم است که به داستان پیامبران عظیم الشأن شامل آدم،‌ نوح،‌ هود،‌ صالح،‌ ابراهیم، لوط، یوسف،‌شعیب و موسی علیهم السلام و هابیل و قابیل می پردازد.

محتوای داستان ها صرافً از قرآن کریم انتخاب شده است پراکندگی دوره های زندگی پیامبران در آیات مختلف قرآن مجید،‌بر اساس حکمتی است که تنها خداوند متعال از آن آگاه است.

به عنوان نمونه 140 آیه به صورت پراکنده راجه به دوره های مختلف زنگی حضرت ابراهیم علیه السلام در شور مختلف وجود دارد که در این کتاب بر جسب معیار زمان منظم شده است.

هدف اصلی از جمع آوری این مجموعه انس هر چه بیشتر انسان ها با قرآن کریم به عنوان آخرین کتاب آسمانی تحرف نشده و منبع اصلی دین اسلام است. نگاه قرائت و تدبر در عین آیات قرآن بهترین حالت استفاده از این کتاب الهی است.

لکن این مجموعه علاوه بر کاربرد برای پژوهشگران علوم قرآن،‌ درک مفاهیم را برای اشخاصی که انس کمتری با قرآن مجید داشته اند را تسهیل کرده است.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "خواب و بیدار 01 - (مجموعه داستان های منظم شده از قرآن کریم)" می نویسد
۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل
طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک