loader-img
loader-img-2
بنر بالا - ارسال رایگان سفارشات بیش از 500 هزار تومان
پاتوق کتاب

کتاب من و ملانصرالدین - (قصه های پندآموز از زندگی ملانصرالدین) نشر عهد مانا

5 / -
like like
like like

من و ملانصرالدین نوشته مجید ملامحمدی مجموعه قصه‌های پندآموز از زندگی ملانصرالدین است. قصه‌های ملانصرالدین، برای ما جذاب و خواندنی است. اما کسی نمی‌داند این‌چنین کسی در قرن‌های گذشته وجود داشته یا نه. 

بعضی‌ها می‌گویند شاید شخصی با این خصوصیات در زمان پادشاهی تیمورلنگ بوده، برخی هم معتقدند که او یک آدم خیالی است. به همین خاطر هرکس به دلخواه خودش، حکایت‌های طنزی را به او نسبت می‌دهد.

جالب‌تر این‌که این شخصیت فقط در ایران معروف نیست؛ بلکه در بسیاری از کشورهای دیگر هم او را می‌شناسند. کشورهایی مثل هندوستان، ترکیه، آمریکا، ماورای قفقاز، ارمنستان، عراق، رومانی و... مثلاً هندی‌ها او را به اسم «خوجا» می‌شناسند. حتی بعضی از کشورها برایش قبر هم ساخته‌اند و اعتقاد دارند او یک شخصیت طنز در کشورشان بوده و در همان جا مرده است. در ایرانِ ما هم حکایت‌های او در بین مردم بسیار گفته می‌شود؛ به‌ویژه قدیمی‌ها او را بیش‌تر از آدم‌های امروزی می‌شناسند و دوستش دارند.

جدای از همهٔ این‌ها، ملانصرالدین آدمی دوست‌داشتنی است و حکایت‌هایش شیرین و خنده‌دار و بیش‌ترشان پندآموز و دلنشین.

 در این کتاب چندین حکایت دلنشین و جذاب از ماجراهای ملانصرالدین برای دوست‌داران حکایات طنز فراهم امده است. که خواندنشان هم خنده بر لب می نشاند و هم آموزنده و هشداردهنده است.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "من و ملانصرالدین - (قصه های پندآموز از زندگی ملانصرالدین)" می نویسد
۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل
طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک