loader-img
loader-img-2
بنر بالا - ارسال رایگان سفارشات بیش از 500 هزار تومان
پاتوق کتاب

کتاب افسردگی نهفته - (راه رهایی از کمال طلبی آنگاه که بر افسردگی نقاب می کشد) نشر میلکان

5 / -
like like
like like

کتاب افسردگی نهفته نوشتهٔ مارگارت رابینسون رادرفورد و ترجمهٔ شبنم درویش است و انتشارات میلکان آن را منتشر کرده است. راه رهایی از کمال‌طلبی، آن‌گاه که بر افسردگی نقاب می‌کشد، در این کتاب آمده است.

اگر با این باور بزرگ شده‌ باشید که احساسات دردناک نشانه‌ٔ ضعف‌اند، یا اگر آسیب‌پذیربودن باعث احساس ناامنی دائمی‌تان شده باشد، بعید نیست با ساختن یک زندگی زیبا و بی‌نقص، ظاهرتان را حفظ کرده باشید، به نحوی که موفق و مشغول به نظر برسید. در عین اینکه همیشه مسئولیت‌پذیر و در سختی‌ها کنار دیگران هستید، کسی را به دنیای درون خود راه نمی‌دهید. ندایی در درونتان می‌گوید مشکلی وجود دارد؛ اما آن را نشنیده می‌گیرید. با خودانتقادی و شرمساری دائمی عجین شده‌اید و ابراز عواطفی چون ترس، خشم، فقدان یا اندوه برایتان عذاب‌آور است. می‌دانید که یک جای کار می‌لنگد اما نمی‌دانید دقیقاً کجا؛ فقط احساس می‌کنید در دام افتاده‌اید و تنها هستید. اگر این توصیفات شبیه شرایط شماست، امکان دارد به افسردگی کاملاً نهفته دچار شده باشید.

به کمک کتاب افسردگی نهفته و راهنمایی‌های دلسوزانه‌ٔ مارگارت رادرفورد، متخصص روان‌شناسی بالینی، فرآیند درک کمال‌طلبی‌تان را آغاز خواهید کرد و در ادامه با شناسایی باورهای مخرب و ارتباط با احساساتی که برای طولانی‌مدت سرکوب شده‌اند، تغییر چشمگیری در زندگی خود ایجاد خواهید کرد.

کتاب افسردگی نهفته، برای رهایی از چنگال دردناک و منزوی‌کننده‌ٔ کمال‌طلبی و پذیرش عشق‌ورزیدن به خود و خویشتن‌پذیری، پلکانی پیشِ رویتان می‌نهد.

کتاب افسردگی نهفته برای آموزش و حمایت و هدایت شما در روند تغییر و بهبود نوشته شده است. در بخش اول کتاب، بر درک افسردگی کاملاً نهفته تمرکز می‌شود. فصل یکم تعریفی از افسردگی کاملاً نهفته و ویژگی مهم آن یعنی کمال‌طلبی ارائه می‌دهد و ده ویژگی اصلی آن را نیز تبیین می‌کند. حتی اگر خود را کمال‌طلب ندانید، شاید سایر رفتارها و باورها را در خود بیابید. در فصل دوم درمی‌یابیم که افسردگی کاملاً نهفته با افسردگی شناخته‌شده و مدارای سالم چه تفاوتی دارد. در فصل سوم پرسش‌نامه‌ای خواهید یافت که ابزاری مفید برای شماست و کمکتان می‌کند تا بسنجید که در کجای طیف افسردگی نهفته قرار دارید. همچنین دربارهٔ نگرش‌های منفی به فاش‌کردن مشکلات روانی یا کمک‌گرفتن و چگونگی غلبه بر ترس از نگرش‌های منفی خواهیم گفت.

در بخش دوم کتاب، پنج مرحلهٔ بهبود را آغاز می‌کنیم: آگاهی، تعهد، رویارویی، پیوند و تغییر.

دو فصل آخر (در بخش سوم کتاب) به شما کمک می‌کند تا یاد بگیرید چگونه این تغییرات جدید را حفظ کنید و به الگوهای دردناک قدیمی در خودتان و روابطتان عقب‌نشینی نکنید. انرژی لازم برای ایجاد تغییر ممکن است با انرژی لازم برای نهادینه‌کردن آن متفاوت باشد. 

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "افسردگی نهفته - (راه رهایی از کمال طلبی آنگاه که بر افسردگی نقاب می کشد)" می نویسد
۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل
طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک