loader-img
loader-img-2
بنر بالا - ارسال رایگان سفارشات بیش از 500 هزار تومان
پاتوق کتاب

کتاب هیچ کس همه چیز را نمی داند نشر کتاب نیستان

5 / -
like like
like like

 

کتاب «هیچ کس همه چیز را نمی داند» با بهره گیری از زبان قصه سعی کرده است تا موضوعات اخلاقی امروزی را برای گروه سنی نوجوان از زبان حضرت سلیمان روایت کند.

داستان دارای زبانی است بسیار ساده و با روالی منطقی به پیش می ‌رود. گرچه بسیاری از اتفاقاتی که در دل داستان رخ می ‌دهد از نظر عقل انسانی به خوبی امکان تحقق ندارد اما شجاعی توانسته با ساده نویسی که ویژگی نثر اوست از این موضوع به نفع بیان مفهوم بهره ببرد و در نهایت داستانی را خلق کند که در آن بیان نکته اخلاقی زیبایی در اهمیت مشورت گرفتن و انجام کار به صورت جمعی و با بهره گیری از خرد جمعی دارای اولویت است.

داستان «هیچ کس همه چیز را نمی ‌داند» از زبان حضرت سلیمان روایت می‌ شود. او تمامی حیوانات را نزد خود جمع می ‌کند تا از آنها درباره خوردن آب حیات توسط خودش، نظرخواهی کند. همه حیوانات جز یکی با این موضوع موافقت می ‌کنند و همان یک تن در نهایت موفق می ‌شود نظر حضرت سلیمان را برای این مساله تغییر دهد.

این کتاب را به اعتبار این متن و تصاویرش می ‌توان یکی از آثار تولید شده در مقیاس بین ‌المللی برای ادبیات کودک و نوجوان ایران به شمار آورد که متن و تصویر آن در کنار هم و با ترکیب شدن توانسته ‌اند یک کتاب ویژه برای نوجوانان خلق کنند.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "هیچ کس همه چیز را نمی داند" می نویسد
۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل
طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک