loader-img
loader-img-2
بنر بالا - ارسال رایگان سفارشات بیش از 500 هزار تومان
پاتوق کتاب

کتاب خدایا... خدایا! نشر کتاب نیستان

5 / -
like like
like like

 

 کتاب خدایا... خدایا!، شامل ده نیایش است که در آن کودکان با زبان و اندیشه و در دنیای خود با پروردگار خود به سخن گفتن پرداخته‌اند و از خواسته‌ها و نیازهایشان از دریچه ذهن خویش توجه نشان داده‌اند.

کتاب خدایا... خدایا!، از سویی تلاشی بوده برای روایت داستانی برای کودکان از زبان خودشان که توأم با صمیمت ویژه‌ای است و شکلی تازه و نو از خداشناسی را برای آنها رقم می‌زند و از سوی دیگر تمرینی است برای نویسندگی و انشا برای مخاطبان دبستانی تا با سبک نوشتاری نیایش و راه آن آشنا شوند.

این کتاب در سه مجلد در دست تولید قرار دارد که برای گروه‌های سنی هشت تا ده سال قابل استفاده خواهد بود و کتاب حاضر نخستین مجلد از آن به شمار می‌رود.

طاقدیس در مقدمه کوتاهی که بر این کتاب نوشته است درباره شکل‌گیری این اثر و تألیف آن می‌نویسد: «خدایا... وقتی می‌خواستم این کتاب را بنویسیم از تو خواستم کمکم کنی، گفتم تا حالا هیچ‌کس برای بچه‌های به این کوچکی کتاب دعا ننوشته یا اگر نوشته من نخوانده‌ام، خدایا به من کمک کن تا بتوانم حرف‌های خوبی بنویسم. گفتم هیچ‌کس نیست که مرا راهنمایی کند و بگوید چه بنویسم و چطوری بنویسم، دعا کردم خدایا یک نفر را سر راهم قرار بده تا مرا راهنمایی کند.»

این کتاب برای دانش آموزان دوم دبستان پیشنهاد می شود.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "خدایا... خدایا!" می نویسد
۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل
طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک