loader-img
loader-img-2
بنر بالا - ارسال رایگان سفارشات بیش از 500 هزار تومان
پاتوق کتاب

کتاب جنبش ناراضیان - (جامعه شناسی جریان مهاجرت نخبگان از رشته های مهندسی و پایه به علوم انسانی) نشر آرما

5 / -
like like
like like

 

کتاب جنبش ناراضیان نوشته محمدقائم خانی و محمدحسین بادامچی است. نشر آرما این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر، جامعه‌شناسی جریان مهاجرت نخبگان از رشته‌های مهندسی و پایه به علوم انسانی را بررسی کرده است.
کتاب جنبش ناراضیان که در 5 فصل نوشته شده، درمورد پدیده‌ای نو در نظام آموزش عالی کشور است: ادامهٔ تحصیل دانش‌آموختگان رشته‌های فنی و مهندسی، علوم پایه و پزشکی در مقاطع تحصیلات تکمیلی در رشته‌های علوم انسانی. چرا در جامعه‌ای که همواره علوم پزشکی و مهندسی از اولویت برخوردار بوده‌اند، عده‌ای از دانشجویان به تحصیل در حوزهٔ علوم انسانی روی آورده‌اند؟ این پرسشی است که در ابتدای کتاب حاضر طرح شده است.
نویسندگان این موضوع را از جنبه آماری بررسی کرده‌اند و سپس به سراغ بررسی کیفی آن رفته‌اند و نمونه‌گیری نیز انجام داده‌اند. موضوعاتی همچون بینش تحصیلی، عوامل درونی اثرگذار، عوامل بیرونی و... در این پژوهش بررسی شده تا در نهایت نویسنده‌ها یافته‌های خود را در فصل دوم کتاب ارائه داند.
خواندن کتاب جنبش ناراضیان را به دوستداران پژوهش‌هایی پیرامون اهمیت علوم انسانی در ایران پیشنهاد می‌کنیم.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "جنبش ناراضیان - (جامعه شناسی جریان مهاجرت نخبگان از رشته های مهندسی و پایه به علوم انسانی)" می نویسد
۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل
طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک