loader-img
loader-img-2
بنر بالا - ارسال رایگان سفارشات بیش از 500 هزار تومان
پاتوق کتاب

کتاب ایستگاه ها - (ده ایده کهن برای زندگی در جهانی نو) نشر ترجمان علوم انسانی

5 / -
like like
like like

کتاب ایستگاه ها اثری از سوند برینکمن است که با ترجمه علیرضا صالحی در انتشارات ترجمان علوم انسانی به چاپ رسیده است. این کتاب ده ایده کهن برای زندگی در جهانی نو در اختیارمان قرار می‌دهد.

چرا ما زنده‌ایم و معنای زندگی چیست؟ حتما بارها از خودمان و دیگران این سوال را پرسیده‌ایم. بسیاری از افرادی که دور و برمان زندگی می‌کنند، اعتقاد دارند نباید زندگی را آنقدرها سخت گرفت. آن‌ها باور دارند که چند ذره کیهانی برحسب اتفاق باهم تصادف کرده‌اند و جهانی تشکیل شده و چند صدهزار سال دیگر هم به‌کلی نابود خواهد شد. همین موضوع است که آدم‌ها را به سمت پوچی می‌برد: ما هر چیزی را بهانه‌ای می‌کنیم برای اینکه درآمد و به‌تبع آن راحتیمان چندبرابر شود. حتی گاهی به دنبال آرامش ذهنیِ بیشتر هستیم. ما تصمیم گرفته‌ایم که همه‌چیز را از اخلاق و حقیقت گرفته تا زندگی و حتی مرگ در خدمت رسیدن به پول و بهره‌وری قرار دهیم. همان پوچی همیشگی.

اما برای نجات از این پوچی جهانی و همه‌گیر چه راهی وجود دارد؟

سوند برینکمن، در کتاب ایستگاه ها، ده ایده کهن برای زندگی در جهانی نو به ما می‌دهد. ایده‌هایی که ریشه‌دار و محکم به نظر می‌رسند. ایده‌هایی که ارزش آن را دارند که برای حفظ معنای زندگی، محکم رویشان بایستیم و آن را به بهایی اندک نفروشیم. او در این کتاب داستان ایده‌هایی قدیمی را مطرح می‌کند که همچنان در جهان جدید می‌توانند به زندگی ما معنا ببخشند.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "ایستگاه ها - (ده ایده کهن برای زندگی در جهانی نو)" می نویسد
۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل
طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک