loader-img
loader-img-2
بنر بالا - ارسال رایگان سفارشات بیش از 500 هزار تومان
پاتوق کتاب

کتاب محکم بایست - (هنر مقاومت در برابر جنون خودبهسازی) نشر ترجمان علوم انسانی

5 / -
like like
like like

کتاب محکم بایست نوشته سوند برینکمن با شما حرفی درگوشی دارد. نویسنده در این کتاب درباره هنر مقاومت در برابر جنون خودبهسازی حقایقی را بیان می‌کند. همان جنونی که انسان‌های قرن حاضر را بر آن داشته به زندگی مانند یک مسابقه بنگرند. مسابقه‌ای که خط پایانی نامعلوم دارد.

زندگی در حال شتاب‌گرفتن است و باید بجنبیم تا مبادا از قافله عقب بمانیم. برای به‌دست‌آوردن موفقیت و خوشبختی بیشتر باید پیوسته در تلاش باشیم، خود را پرورش دهیم و با وضعیت همواره در حال تغییر جهان منطبق شویم. اما وقتی زیستن مثل مسابقه‌ای بی‌پایان باشد، بهای سنگینی بر دوشمان می‌گذارد. تنش‌هایمان هر روز بیشتر می‌شود و کسالت و افسردگی سراغمان می‌آید و منفعت‌گرایی و فرصت‌طلبی راهنمای اصلی کارهایمان می‌شود. 

سوند برینکمن، روان‌شناس دانمارکی و نویسنده این کتاب، معتقد است کتاب‌های خودیاری بر این آزمندی و میل بی‌فرجام به خودبهسازی دامن زده‌اند و وعده‌هایی می‌دهند که هیچ‌گاه محقق نخواهد شد. پس لازم است ابتدا یادبگیریم که چگونه در برابر این سیل پرشتاب ایستادگی کنیم و از فشار جامعۀ مدرن برای موفق‌ترشدن رها شویم. 

برینکمن در کتاب  محکم بایست، در هفت گام به ما می‌آموزد که چطور به‌جای جست‌وجوی راه‌حل‌ها در درون خود، جهانمان را وسعت ببخشیم و خود را در پهنهٔ گسترده‌تری از روابط با دیگران ببینیم و دوباره به مشکلات و راه‌‌های پیش رویمان بیندیشیم.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "محکم بایست - (هنر مقاومت در برابر جنون خودبهسازی)" می نویسد
۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل
طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک