loader-img
loader-img-2
بنر بالا - ارسال رایگان سفارشات بیش از 500 هزار تومان
پاتوق کتاب

کتاب فیلسوفی در تعمیرگاه - (تحقیقی درباره ارزش کار) نشر ترجمان علوم انسانی

5 / -
like like
like like

کتاب فیلسوفی در تعمیرگاه نوشتۀ متیو بی‌کرافورد است. انتشارات ترجمان علوم انسانی این کتاب را روانۀ بازار کرده است. این اثر، پژوهشی دربارۀ «ارزش کار» است و برای تمام کسانی کـه دربارۀ چرایی بی‌معنا شـدن و ناگوار شـدن کار، در سبک امروزیِ زندگی بشر پرسش دارند، مفید خواهد بود.

کتاب فیلسوفی در تعمیرگاه می‌کوشد زندگی را طور دیگری به ما یاد دهد تا از آن لذت ببریم. با خواندن این کتاب، می‌توانید از روزمرگی فرار کنید و زندگی را به شکل تازه‌ای ببینید. این کتاب راهنمای شما می‌شود و لحظه‌به‌لحظه همراه‌تان می‌آید تا زندگی را دوباره معنا کنید و از آن لذت ببرید.

یکی از مفاهیمی که کرافورد در این کتاب بر روی آن تأکید می‌کند، رابطهٔ میان کار معنادار و ارزش اخلاقیِ توجه به دیگران است. این نویسنده، از تجربیات کاری خود، در زمینهٔ تعمیر موتور و ماشین، برای پیش‌برد مباحث فلسفیِ مربوط به معنای کار استفاده کرده است.

هدف انتشارات ترجمان، برقرارکردن ارتباط فکری میان زبان فارسی و دیگر زبان‌های زندۀ دنیا است. اما چنین کاری در زمان حاضر که دوران فراوانیِ ترجمه و مترجم در میان فارسی‌زبانان است، چه اهمیتی دارد؟ ما معتقدیم هر متنی ارزش ترجمه ندارد اما هستند متون کمترشناخته‌شده و جریان‌های به‌حاشیه‌رانده‌شده‌ای که ترجمۀ آنها دریچۀ تازه‌ای در جهان اندیشۀ امروز ایران می‌گشاید.

فعالیت‌های ترجمان در دو بخش «انتشارات ترجمان علوم انسانی» و «سایت ترجمان» تعریف می‌شود. در سایت ترجمان مقاله‌، نوشتار، بررسی کتاب و گفت‌وگوها را قرار می‌دهیم و سپس مجموعۀ مقاله‌ها را در قالب کتاب منتشر می‌کنیم. در انتخاب مقالات، تلاش ما بر این است تا تنها متون دست‌اول، از اندیشمندان اصلی جریان‌های مهم فکری و نظری ترجمه شوند و برخلاف بسیاری از دیگر نشریات و وبگاه‌ها، ترجیح داده‌ایم تا تعداد مقالات کمتری را با کیفیتی بالاتر و محتوایی غنی‌تر ترجمه کنیم.

تا سال‌های پیش از این، چاپ ترجمۀ مقالات بلند در نشریات علمی ـ پژوهشی و علمی ـ ترویجی، امری رایج بود ولی امروزه به هر دلیل، ترجمۀ این مقالات به کناری سپرده شده است. اما مهم آن است که از اهمیت این مقالات کاسته نشده و خوانندۀ فارسی‌زبان نیازمند دسترسی به این منابع هست. از این رو، ترجمان، مقالاتی را در دستور کار خود قرار داده است که نوشته‌های کلیدی و مؤثر نویسندگان اصلی در رشته‌های گوناگون علوم انسانی محسوب می‌شوند.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "فیلسوفی در تعمیرگاه - (تحقیقی درباره ارزش کار)" می نویسد
۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل
طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک