loader-img
loader-img-2
بنر بالا - ارسال رایگان سفارشات بیش از 500 هزار تومان
پاتوق کتاب

کتاب رد نگاهت راه آسمان - حسینیه واژه ها 04 (دل نوشته های کربلایی) نشر آیین فطرت

5 / -
like like
like like

کتاب رد نگاهت راه آسمان - حسینیه واژه ها 04 (دل نوشته های کربلایی) ، حاوی دل‌نوشته‌هایی ادبی با موضوع کربلا و عاشوراست. این دل‌نوشته‌ها تلاش می‌کنند مخاطب را به نگاهی عمیق‌تر نسبت به حادثۀ کربلا برساند.

برخی از ویژگی‌های این کتاب که موجب می‌شود انسان به مطالعۀ آن ترغیب شود عبارت است از:

الف) قرین بودن احساس و تعقّل: دغدغۀ مهمّ کتاب این است که با ادبیاتی همه‌فهم، در عین استفاده از صناعات ادبی مخاطب را با لذّت خواندن متن ادبی و احساسی آشنا کرده و در همان حال او را به دقّت و تأمّل در زوایای گوناگون حادثۀ کربلا وادار کند.

ب) کوتاه بودن متن‌ها: مخاطب می‌تواند با خواندن هر یک از متن‌های کوتاه کتاب، به مطلبی عاشورایی دست پیدا کند. از آن جایی که هر یک از متن‌ها مستقل است، فهم هیچ کدام وابسته به مطالعۀ دیگری نیست.

ج) بررسی موضوعات کربلایی در متن زندگی: برقراری اتّصال میان موضوعات کربلایی با موضوعاتی که در متن زندگی ما وجود دارد، از ویژگی‌های این کتاب است که باعث می‌شود متن‌ها رویکردی کاربردی به خود بگیرد.

د) متنوّع بودن موضوعات مطرح شده: تنوّع موضوعات یکی دیگر از ویژگی‌های این کتاب است که موجب می‌شود مخاطب پس از مطالعه، دست‌مایه‌ای برای اندیشیدن در بارۀ مطالب مختلف و گوناگون داشته باشد.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "رد نگاهت راه آسمان - حسینیه واژه ها 04 (دل نوشته های کربلایی)" می نویسد
۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل
طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک