loader-img
loader-img-2
بنر بالا - ارسال رایگان سفارشات بیش از 500 هزار تومان
پاتوق کتاب

کتاب مهر هر کسی به دل بیفتد دل مال اوست - بهانه بودن 02 نشر آیین فطرت

5 / -
like like
like like

 

مجموعه «نیمه دیگرم» که در دو کتاب منتشر شده، بنا دارد، شما را با مهارت های انتخاب همسر و موانع ازدواج جوانان آشنا کند. دغدغه این مجموعه، استحکام بخشیدن به بنای انتخاب همسر و آسان کردن مسیر ازدواج است.

تاکنون «نیمه دیگرم»به تنهایی چاپ و منتشر می شد؛ امّا از این پس هر کدام از مجلدات این مجموعه، ضمیمه ای دارد که حاوی نثرهای ادبی است. «بهانه بودن» نام مجموعه ای است که دو کتاب از آن، ضمیمه ی ادبی مجموعه «نیمه دیگرم» است.

«بهانه بودن» نثرهایی ادبی است که دوست دارند ، میان ما و اماممان، اتصالی فراتر از آنچه تا کنون بوده برقرار کنند. پیام صریح «بهانه بودن» این است: نمی شود امام را صدا زد و او را از خدا خواست؛ امّا طوری ازدواج کرد که نه خدا راضی باشد و نه امامش. فریاد کشیدن و امام را طلبیدن آسان ترین کار است.
مأموم باید گوش به فرمان امامش باشد؛ حتی در انتخاب همسر و مسیر ازدواج.

به نظر می رسد مطالعه هر یک از این کتاب ها را اگر پس از مطالعه همان جلدِ «نیمه دیگرم» انجام دهید، مفیدتر باشد. البتّه این کتاب ها طوری نگاشته شده که برای افرادی که انگیزه کافی برای مطالعه کتاب های تربیتی ندارند، قابل استفاده باشد.

اثر حاضر، ضمیمه ادبی جلد دوم نیمه دیگرم می باشد.
برخی از عناوین کتاب: «کوچک ها نباید ازدواج بکنند»، «مهر هرکسی به دل بیفتد، دل مال اوست.»، «تو اهل آلوده کردن چشم هایت نیستی» و ... .

 

مِهر هر کسی به دل بیفتد، دل مالِ اوست. موضوع: موانع ازدواج ضمیمۀ ادبی کتاب دوم از مجموعۀ نیمۀ دیگرم   داستان دلدادگی قصۀ امروز و دیروز نیست. انسان که آفریده شد دلداده آفریده شد. اصلاً دل را که خدا خلق کرد سندش را به نام صاحبِ‌ دل نَزَد دل اگر بماند پیش صاحبش اسمش چه میشود، نمیدانم! اما میدانم که دیگر  شایستۀ نام دل نیست. مهر هر کسی به دل بیفتد دل مالِ اوست.   چه کسی گفته مهریه فقط در ازدواج معنا دارد؟ هر کجا دلی هست و دلداری دلداده باید برای اثبات مهرش مهریهای پرداخت کند. مهریه، نشان صدق دلدادگی است.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "مهر هر کسی به دل بیفتد دل مال اوست - بهانه بودن 02" می نویسد
۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل
طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک