loader-img
loader-img-2
بنر بالا - ارسال رایگان سفارشات بیش از 500 هزار تومان
پاتوق کتاب

ذکرها فرشته اند - مجموعه داستان 04: خاطراتی کوتاه از سیره و سبک زندگی آیت الله بهجت 05

5 / -
like like
like like

 

در مجموعه کتاب ذکرها فرشته اند ، که متشکل از 57 داستان کوتاه است، سعی شده است که داستانها به صورت مینی مال آماده شود تا جذابیت خاص خود را حفظ کند. هم چنین نکته مهم در این کتاب این است که سبک زندگی عملی و نه سبک زندگی تئوری از زندگی این عالم ربانی، عرضه میشود. ایشان کسی است که زندگی شان سرشار از نکات اخلاقی است و میتوانند به عنوان یک الگو برای جوانان مطرح باشند. از این جهت، این کتاب دقیقا همان چیزی است که ما بدان نیاز داریم.

آشنایان و نزدیکان حضرت آیت الله بهجت (ره)، کرامت ایشان را نه در شفای مریض و اطلاع از غیب و طی الارض و موت اختیاری، که با وجود همه اینها، در سخنان حکیمانه و رفتار روزمره ایشان می دانستند. او به راستی مصداق کاملی بود از «کونوا دعاة الناس بغیر السنتکم؛ با رفتار خود، دعوت کننده [به سوی دین] باشید».

از آنجا که قالب و سبک داستان کوتاه، ساده، روان و کوتاه است، یکی از مناسب ترین قالب ها برای انتقال شیوه های رفتاری و معارفی است که در رفتار ساده و صادقانه این عارف روشن ضمیر نمود یافته بود. مرکز تنظیم و نشر آثار حضرت آیت الله بهجت قدس سره برای دست یابی به محصولاتی در این قالب، به بررسی موضوعات گوناگونی که پیش از این از مصاحبه ها به دست آمده بود، پرداخت. موضوعات مناسب انتخاب شد و محتوای آن ها پس از آماده سازی توسط پژوهشگران مرکز، به دست تعدادی از نویسندگان متعهد کشور سپرده شد تا بازنویسی شود و در قالبی ساده، روان و داستان گونه درآید. در بازنویسی این خاطرات سعی شد آن احساس و فضایی که گوینده در آن قرار داشت، بدون تغییر منتقل شود. پس از بازنویسی، تمام این نوشته ها، توسط بیت معظم آیت الله بهجت قدس سره مورد بازخوانی، اصلاح و تأیید قرار گرفت.
 

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "ذکرها فرشته اند - مجموعه داستان 04: خاطراتی کوتاه از سیره و سبک زندگی آیت الله بهجت 05" می نویسد
۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل
طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک