loader-img
loader-img-2
بنر بالا - ارسال رایگان سفارشات بیش از 500 هزار تومان
پاتوق کتاب

کتاب شمیمی از رحمت واسعه - (بیان خصایص رحمت واسعه خدا، حضرت سیدالشهدا علیه السلام در اشارات فقیه عارف، حضرت آیت الله العظمی محمدتقی بهجت) نشر موسسه فرهنگی هنری البهجه

5 / -
like like
like like

محصولات مرتبط

عظمت واقعۀ عاشورا و نمایش بی نظیر فضائل الهی اهل بیت علیهم السلام در مقابل دشمنان خدا و رسول او موجب شد که این رویداد عظیم از جهات گوناگون از دیگر رویدادهای بزرگ عالم متمایز شود؛ مصیبتی که پیش از وقوعش، ملائکۀ الهی و انبیا و اوصیا علیهم السلام در سوگ آن نشستند و پس از وقوع آن نیز ائمۀ هدی علیهم السلام به یادآوری این مصیبت عظمی پرداختند و مجالس عزا برپا کردند. پیروان مکتب اهل بیت علیهم السلام نیز در طول قرن های گذشته، همواره به امامان خویش اقتدا کرده اند و به مناسبت های گوناگون به بیان عظمت مقام و مصائب حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران و اهل بیتش ـ که از مهم ترین شعائر دین است ـ همت گماشته، در راه اعتلای آن، فداکاری ها کرده اند.

در این میان، این عشق و ارادت و دلدادگی و توجه به برپایی این شعار بزرگ دینی، در حضرت آیت الله العظمی بهجت نمود بارزی داشت؛ تا آنجا که به هر مناسبتی به ذکر فضائل و مصائب سیدالشهدا علیه السلام و یاران شهیدش می پرداخت. در عمل نیز همواره به برگزاری مراسم عزای آن حضرت اهتمام ویژه ای داشت و روضه هفتگی ایشان سالیان متمادی بدون وقفه ادامه یافت.

مرکز تنظیم و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی بهجت قدس سره برای روایت این جنبه از زندگی آن عالم گرانقدر، اقدام به انتشار کتاب رحمت واسعه کرد و در این کتاب به بازتاب سیره و همچنین کلمات حضرت آیت الله بهجت قدس سره درباره مسائل مرتبط با حضرت سیدالشهدا علیه السلام پرداخت. کتاب پیش رو گزیده ای از آن کتاب است که در آن سعی شده با حجم اندک، مطالبی ارزشمند را در اختیار مخاطبان قرار دهد.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "شمیمی از رحمت واسعه - (بیان خصایص رحمت واسعه خدا، حضرت سیدالشهدا علیه السلام در اشارات فقیه عارف، حضرت آیت الله العظمی محمدتقی بهجت)" می نویسد
۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل
طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک