loader-img
loader-img-2
بنر بالا - خرید قسطی
پاتوق کتاب

کتاب یاران یار - (چهل گام به سوی ظهور، برای آن ها که می خواهند یاور مهدی علیه السلام باشند) نشر نشر شهید ابراهیم هادی

5 / -
like like
like like

 

در کتاب یاران یار، آمده است: اعتقاد امام زمان (عج) و این که آن حضرت با حضور خود در دنیا پر از عدل و داد می کند، یک مسئله حرکت و یک عامل نشاط برای ملت و تمام کسانی است که به این مسئله اعتقاد دارند.

اگر دنیا را خورشیدی روشن خواهد کرد ، به این معنا نیست که تا آمدن آن خورشید نورانی در تاریکی بشینیم. قانع نشدن به وضع موجود و تلاش فزاینده و مستمر در انجام اعمال نیک و خیر یک بعد انتظار است و امید به آینده ای روشن که در آن سراسر زندگی بشر را تفکر الهی فرا خواهد گرفت ، بعد دیگر انتظار است. انتظار ظهور مهدی موعود (عج) بخش عظیمی از اعتقادات ماست ، حقیقت (انتظار) به صورتی برجسته ، درخشان و پر امید در محیط زندگی ملت عزیز ما و شیعیان جهان وجود دارد. انتظار و امید ، به انسان جرات اقدام و حرکت و نیرو می بخشند. انتظار فرج و اعتقاد به مهدویت علاوه بر ابعاد منطقی ، فکری و استدلالی بسیار بارز آن ، دارای جنبه های عاطفی ، معنوی و ایمانی عمیق و بسیار مهمی است. منطقی، فکری و استدلالی بسیار بارز آن ، دارای جنبه های عاطفی ، معنوی و ایمانی عمیق و بسیار مهمی است. شیعیان و پیروان آن حضرت باید کسب آمادگی معنوی ، روحی و ایمانی را جز وظایف خود بدانند.

منتظران صاحب الزمان (عج) به منور شدن چشم انداز زندگی بشر و پایان دوران ظلم و تجاوز ، امیدوارند و جنایت سردمداران استکبار جهانی نمی تواند ، چشمه امید را در دل های آنان خاموش کند.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "یاران یار - (چهل گام به سوی ظهور، برای آن ها که می خواهند یاور مهدی علیه السلام باشند)" می نویسد
۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل
طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک