loader-img
loader-img-2
بنر بالا - ارسال رایگان سفارشات بیش از 500 هزار تومان
پاتوق کتاب

کتاب تفکر طراحی در کسب و کار - (جعبه ابزاری برای راه حل یابی خلاق) نشر آریانا قلم

5 / -
like like
like like

 

طراحان فردا را به وجود می آورند؛ چیزی خلق می کنند که وجود ندارد. برای دستیابی به رشد، باید چیزی در آینده خلق کنیم که با زمان حال فرق کند. اما اساساً آینده های تاثیرگذار و قدرتمند به ندرت از طریق تجزیه و تحلیل کشف می شوند.

ضرورت استفاده از تفکر طراحی به معنای بی فایده بودن رویکردهای مرسوم در کسب و کار نیست، بلکه این جعبه ابزار جدید می تواند در کنار جعبه ابزارهای تفکر تحلیلی قرار بگیرد تا فرد بتواند در مواجهه با مسائل مختلف، امکان های متنوعی در اختیار داشته باشد. استفاده از این رویکرد و ابزارهای آن، در رویارویی با شرایط ابهام و عدم قطعیت بسیار کارآمد است؛ جایی که رویکردها و ابزارهای مرسوم در حال از دست دادن تدریجی کارایی خود هستند.

رویکرد مؤلفان کتاب تفکر طراحی در کسب وکار، آن را برای قشر گسترده ای از مخاطب حرفه ای - همانند مدیران، کارآفرینان، مهندسان، دانشجویان و نیز خود طراحان - جذاب و کاربردی کرده است. تمایز این کتاب از بیشتر مراجع مطرح بین المللی منتشر شده در حوزۀ تفکر طراحی در سال های اخیر، در آن است که به جای پرداختن به ریشه ها و ویژگی های این نوع تفکر، فرآیند تفکر طراحی را در قالب مجموعه ای از ابزار های ویژۀ کاربردی ارائه می دهد و به همین سبب عنوان فرعی جعبه ابزاری برای راه حل یابی خلاق با ساختار کتاب بسیار هماهنگ است.

سرفصل های کتاب تفکر طراحی در کسب و کار :
چرایی و چگونگی تفکر طراحی،
چه وضعیتی هست؟،
چه می شود اگر؟،
چه چیزی شگفت آور است؟،
چه چیزی جواب می دهد؟،
هدایت رشد و نوآوری در سازمان شما.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "تفکر طراحی در کسب و کار - (جعبه ابزاری برای راه حل یابی خلاق)" می نویسد
۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل
طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک