loader-img
loader-img-2
بنر بالا - ارسال رایگان سفارشات بیش از 500 هزار تومان
پاتوق کتاب

کتاب راهنمای دوست داشتنی بودن به روش آدری هپبورن نشر میلکان

5 / -
  • ناشر : میلکان
  • نویسنده : ملیسا هلسترن
  • مترجم : یاسمن رضایی
  • تعداد صفحه : 220
  • قطع کتاب : رقعی
  • نوع جلد : سخت
  • سال چاپ : 1401
  • شابک : 9786007443224
like like
like like

کتاب راهنمای دوست داشتنی بودن به روش آدری هپبورن نوشتهٔ ملیسا هلسترن و ترجمهٔ یاسمن رضایی است و انتشارات میلکان آن را منتشر کرده است

کتاب راهنمای دوست داشتنی بودن به روش آدری هپبورن نوشتهٔ ملیسا هلسترن و ترجمهٔ یاسمن رضایی است و انتشارات میلکان آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب راهنمای دوست داشتنی بودن به روش آدری هپبورن

وقتی نوبت به برازندگی می‌رسد، کمتر زنی از آدری هپبورن پیشی می‌گیرد. آدری آن‌قدر زیبا و منحصربه‌فرد بود که وقتی می‌خواهیم از کسی تعریف کنیم، می‌گوییم چقدر «آدری‌وار» است و درواقع با بیان این عبارت داریم ترکیبی از ظرافت، برازندگی، جذابیت و خرد را توصیف می‌کنیم.

سبک آدری در لباس پوشیدن تأثیر عمیقی بر دنیای مد و فشن گذاشته، اما این شخصیت یگانهٔ او بوده که در گذر زمان کم نیاورده و با قدرت بر جای مانده است. ما از آدری درس بزرگی آموخته‌ایم: اینکه بدانیم زن بودن یعنی خودت را خوب بشناسی.

و این‌گونه است که فکر می‌کنیم اگر قرار باشد کسی به این سؤال خودشناسی درست پاسخ بدهد، قطعاً آن شخص آدری خواهد بود: «از آدم‌هایی مثل ما چیزهای جالبی می‌پرسند؛ از عشق و ستاره‌بودن گرفته تا عقاید سیاسی‌مان سؤال می‌کنند. اما من همینی هستم که می‌بینید: یک بازیگر معصوم کوچک که تلاش می‌کند کارش را بکند و برای بقیهٔ دنیا این‌طور به‌نظر می‌رسد که عقایدم دربارهٔ سیاست در خاورمیانه اهمیت دارد. من نمی‌گویم نظر و عقیده‌ای ندارم. موضوع این است که شک دارم نظرم در این زمینه مهم باشد.»

آدری برای تمام دنیا نمایندهٔ کمال یک زن است و هنوز که هنوز است زنان زیادی می‌خواهند مثل او باشند.

آدری دربارهٔ زندگی خود می‌گوید: «زندگی‌ام طبق قاعده و فرمول خاصی نیست. بخشی از آن غریزی است و احساسات معمول بخش دیگری از آن را تشکیل می‌دهد. منطق هم در زندگی‌ام وجود دارد، منطقی که مثل خیلی چیزهای دیگر خوب است. من در طول زندگی‌ام از افراد و چیزهای مختلفی منطق آموخته‌ام و انگار این افکار در من جذب شده‌اند: از مادرم، معلم باله‌ام، مجلهٔ ووگ، قوانین زندگی، سلامتی و طبیعت چیزهای زیادی یاد گرفته‌ام.»

کتاب راهنمای دوست داشتنی بودن به روش آدری هپبورن راجع‌به درس‌های شیرین زندگی‌ است. درس‌هایی که آدری هپبورن، یکی از محبوب‌ترین بازیگران سینما و چه‌بسا، محبوب‌ترین زنان دنیا، از زندگی پر فراز و نشیبش یاد گرفته و او را به پرنسس بی‌نظیر تاریخ سینما تبدیل کرده است. رمز این زیبایی باوقار و این ظرافت پرعطوفت چیست؟ این‌همه وقار و سادگی درخشان از کجا می‌آید؟ از تربیت دقیق و اشرافی مادرش؟ یا از سختی‌های زمان جنگ جهانی و معلم باله‌اش؟ آدری، این بانوی باوقار دوست‌داشتنی، به زندگی چطور نگاه می‌کرد و نهایت آرزویش چه بود؟

مادرش، دوستانش، بزرگان دنیای سینما، از پیتر باگدانوویچ و بیلی وایلدر گرفته تا گری کوپر و گرگوری پک راجع‌به آدری چه گفته‌اند و او را چطور توصیف می‌کنند؟ از کودکی بانوی باوقار سینما چه می‌دانید؟ از احساسات و عقایدش نسبت به همه چیز، از جنگ گرفته تا سینما و شهرت و حتی شکلات؟

ملیسا هلسترن در این کتاب، با نثری صمیمی، همچون دختر باهوشی که می‌خواهد رمز محبوبیت و برازندگی بانوی سینما را بداند، از جنبه‌های مختلف زندگی آدری هپبورن نوشته و گفته‌های آدری و نظرات اطرافیانش درباره این هنرپیشهٔ مطرح را در 10 فصل جمع‌آوری کرده است. شادی، موفقیت، سلامتی، عشق، خانواده، دوستی، رضایت، سبک، شهرت و انسانیت عناوین این 10 فصل هستند، 10 فصلی که شما را صدها قدم به آدری هپبورن واقعی نزدیک‌تر می‌کند و راه و روش برازندگی ماندگارش را نشان‌مان می‌دهد.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "راهنمای دوست داشتنی بودن به روش آدری هپبورن" می نویسد
۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل
طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک