loader-img
loader-img-2
بنر بالا - ارسال رایگان سفارشات بیش از 500 هزار تومان
پاتوق کتاب

کتاب گنجینه‌ی مغزی - (چگونه توان مغزی خود را حین درمان بیماری اعتیاد، بهبود و ارتقا دهیم؟) (کتاب‌های راهنمای مراجعان و خانواده‌ها) نشر مهرسا

5 / -
like like
like like

محصولات مرتبط

 

کتاب گنجینه‌ی مغزی - (چگونه توان مغزی خود را حین درمان بیماری اعتیاد، بهبود و ارتقا دهیم؟)، مجموعه ایی از راه کار ها و نکاتی است که برای فرایند بازتوانی مغزی در طی فرایند درمان بیماری اعتیاد به شیشه لازم و ضروری است.
مطالعه این کتاب می تواند باعث افزایش آگاهی بیماران و اطرافیان آن ها از چگونگی تاثیرگذاری شیشه بر مغز و عملکردهای شناختی شده و آن ها را نسبت به موانع و عوامل تسهیل کننده این فرایند مطلع نماید.
به کار بستن راه کارهای پیشنهادی که در این مجموعه ارائه شده است می تواند بیماران را در فرایند بازتوانی مغزی درمان یاری کند.
لذا مطالعه کتاب  گنجینه‌ی مغزی - (چگونه توان مغزی خود را حین درمان بیماری اعتیاد، بهبود و ارتقا دهیم؟)، به تمام افراد مصرف کننده، حتی اگر هنوز تصمیم به ایجاد تغییر نگرفته اند و یا آن ها که در حال طی کردن مراحل بهبود می باشند و اطرافیان آن ها توصیه می شود.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "گنجینه‌ی مغزی - (چگونه توان مغزی خود را حین درمان بیماری اعتیاد، بهبود و ارتقا دهیم؟) (کتاب‌های راهنمای مراجعان و خانواده‌ها)" می نویسد
۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل
طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک