loader-img
loader-img-2
بنر بالا - ارسال رایگان سفارشات بیش از 300 هزار تومان
پاتوق کتاب

طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن - (سلسله جلسات استاد سید علی حسینی خامنه ای مشهد مقدس، مسجد امام حسن مجتبی رمضان 1353 شمسی)

5 / 5
like like
like like

کتاب طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن مفاهیم اساسی دینی را از دیدگاه مقام معظم رهبری تبیین می‌کند. این کتاب، سلسله جلساتی که در مسجد امام حسن مجتبی (ع) مشهد مقدس در سال 1353 شمسی برگزار شده بود، به تألیف گردآوری شده است.

در این جلسات، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در ماه مبارک رمضان سال 1353، به مدت یک ساعت پس از نماز ظهر و عصر، توضیحاتی درباره مباحث اسلامی ارائه می‌دادند. این تبیین‌ها در کتاب طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن جمع‌آوری و منتشر شده است.

این کتاب به عنوان یک منبع منحصر به فرد در زمینه اندیشه اسلامی تلقی می‌شود. در عموم کتاب‌هایی با عنوان اندیشه اسلامی یا اصول و عقاید، اصول اعتقادی را بیشتر به عنوان مفاهیم ذهنی معرفی کرده و به اثبات و صحت این اصول می‌پردازند. اما این کتاب با معرفی مبانی قرآنی برای تبیین اصول اعتقادی اسلامی، به وحدت امت اسلامی اهمیت داده و در دورانی که استعمار بر امت اسلامی تأثیر می‌گذاشت و تفرقه را ترویج می‌کرد، با استناد به اصول اسلامی و توحید، زمینه وحدت امت را فراهم کرده است.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

مریم انتظاری
5 / 6 / 1402
قک کنم تا الان این کتاب به 10 نفر هدیه دادم، این سخنان رهبری قبل از انقلاب گفتن و چقد ارزشمنده برای اشنایی با اسلام و قران
۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل
طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک