loader-img
loader-img-2
بنر بالا - ارسال رایگان سفارشات بیش از 500 هزار تومان
پاتوق کتاب

کتاب مدیریت حجاب در جمهوری اسلامی - (بازخوانی سیاست ها و اقدامات جمهوری اسلامی ایران درباره بی حجابی و بدحجابی) نشر آرما

5 / -
  • ناشر : آرما آرما
  • نویسنده : سینا کلهر
  • قطع کتاب : رقعی
  • نوع جلد : نرم
  • سال چاپ : 1396
  • شابک : 9786006077970
like like
like like

مسأله اصلی کتاب مدیریت حجاب در جمهوری اسلامی، نشان دادن این تأثیرات در عرصه سیاست گذاری حجاب است. این کتاب می خواهد به این پرسش اساسی پاسخ دهد که الگوی حاکم بر تأثیرات تغییرات ارزشی جامعه ایران بر سیاست های حجاب در جمهوری اسلامی ایران چیست و جهت گیری های آتی آن چگونه خواهد بود.

حیات اجتماعی ظرف مکانی تحقق سیاست های اجتماعی و فرهنگی است. این سیاست ها در همان حال که از نظام ارزشی جامعه نشأت می گیرد در بستر حیات اجتماعی اجرایی می شوند. در طول سال های پس از انقلاب اسلامی تحولات نظام ارزشی، سیاست گذاری و سیاست های مرتبط باحجاب را تحت تأثیر قرار داده است. این تأثیرات معطوف به نوع سیاست ها و روش های اجرای سیاست ها بوده و الگویی را نشان می دهد که در آن متناسب با کاهش نگرش های مثبت به مسأله حجاب در جامعه، نوع سیاست ها در جهت کاهش اقدامات کنترلی و تمرکز بر سیاست های اقناعی تغییر کرده است.

در واقع در نتیجه ی تحولات در نظام ارزشی جامعه امکان های عمل قدرت سیاسی محدود گردیده و این امر محدودیت های اساسی را پیش روی مقدورات کنش نظام های سیاسی ایجاد می کند که تأثیرات آن به صورت مشخصی در سیاست های اعمالی نظام سیاسی در حوزه های مختلف قابل مشاهده است.
 

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "مدیریت حجاب در جمهوری اسلامی - (بازخوانی سیاست ها و اقدامات جمهوری اسلامی ایران درباره بی حجابی و بدحجابی)" می نویسد
۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل
طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک