loader-img
loader-img-2
بنر بالا - ارسال رایگان سفارشات بیش از 500 هزار تومان
پاتوق کتاب

انقلاب اسلامی؛ زمینه ها، دستاوردها و آسیب ها - (امیر سیاهپوش، محمد شفیعی فر، سیدمحمدحسین راجی) (طرح کوتاه)

5 / -
like like
like like
برچسب ها :

کتاب  انقلاب اسلامی؛ زمینه ها، دستاوردها و آسیب ها یکی از عناوین مصوب در طرح کوتاه مدت تحول دروس معارف اسلامی است که به اهتمام ریاست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها اجرایی شده است.

نویسندگان برجسته این کتاب از تجربه تدریس دروس معارف اسلامی و نیز تدریس علوم سیاسی و اجتماعی در حوزه های مختلف و ارائه میدانی در دانشگاه ها و محافل عمومی برای تدوین این کتاب بهره برده اند.
در این کتاب تلاش شده است سرفصل های مصوب مورد توجه قرار بگیرد ذیل آن با نگاه جدید و با مستنداتی نو، دستاوردها و آثار گوناگون انقلاب اسلامی را تبیین کند. هم چنین در این کتاب به مباحث اصلی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی هم در ساختار و هم در محتوا توجه شده است.

ویژگی مهم کتاب انقلاب اسلامی دکتر امیر سیاهپوش و همکاران, پرداختن به دستاوردهای گوناگون انقلاب اسلامی بر اساس یافته های تجربی و بین المللی استو هم چنین تلاش شده است بر اساس کتب تاریخی و خاطرات و نوشته های رجال دربار پهلوی، وضعیت آن دوران در ابعاد مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی توصیف شود.

کتاب حاضر عنوان 2 واحد کتاب درسی میباشد که توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی تبیین شده است.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "انقلاب اسلامی؛ زمینه ها، دستاوردها و آسیب ها - (امیر سیاهپوش، محمد شفیعی فر، سیدمحمدحسین راجی) (طرح کوتاه)" می نویسد
۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل
طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک