loader-img
loader-img-2
بنر بالا - خرید قسطی
پاتوق کتاب

کتاب معجزه تولید - (مروری بر نقش حمایت از تولید داخلی در تعیین سرنوشت اقتصادی کشورهای جهان) نشر دفتر نشر معارف

5 / -
like like
like like

کتاب معجزه تولید نوشته سیدمحمدحسین راجی و سیدمحمدرضا خاتمی و محسن فوجی است. این کتاب را نشر معارف منتشر کرده است. این کتاب مروری بر نقش حمایت از تولید داخلی در تعیین سرنوشت اقتصادی کشورهای جهان است. 

با مطالعه‌ی روند توسعه در کشورهای آمریکا، انگلیس، آلمان، فرانسه، ژاپن، کره و... مشخص می‌شود که تقریباً تمام این دولت‌ها ابتدا با سرمایه‌گذاری بر روی مسئله علم و بعد از آن با حمایت از تولید داخلی، به شیوه‌های مختلف از صنایع نوپای خود در دوره‌ عقب افتادگی حمایت کرده‌اند.

کتاب حاضر با استناد به مهم‌ترین منابع، ثابت می‌کند که کشورهای ثروتمند با استفاده از سیاست‌های حمایت‌گرایانه و رونق تولیدِ خود، پیشرفت کرده و پس از به ثمر نشستن سیاست‌های حمایتی و پس از آن که در موضع برتری صنعتی نسبت به دیگر کشورها قرار گرفتند، نظریه تجارت آزاد را ترویج کردند تا مانع از پیشرفت کشورهای دیگر شوند.

این کتاب می‌تواند مخاطبین را با چرایی و چگونگی پیشرفت برخی از کشورها و ریشه مشکلات اقتصادی برخی کشورهای ضعیف آشنا کرده و اهمیت تولید در پیشرفت اقتصادی و حل مشکلات و نیز وضعیت ایران در این زمینه را برای مخاطب روشن کند.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "معجزه تولید - (مروری بر نقش حمایت از تولید داخلی در تعیین سرنوشت اقتصادی کشورهای جهان)" می نویسد
۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل
طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک