loader-img
loader-img-2
بنر بالا - ارسال رایگان سفارشات بیش از 500 هزار تومان
پاتوق کتاب

کتاب جهان خوار - (چرا مرگ بر آمریکا) نشر دفتر نشر معارف

5 / 5
like like
like like

کتاب جهان خوار نوشته علی شعیبی است. این کتاب را نشر معارف منتشر کرده است. این کتاب به معنای حقیق شعار مرگ بر آمریکا و دلیل این شعار می‌پردازد. 

شعار مرگ بر آمریکایی که سال‌هاست سر می‌دهیم، فریادی است در برابر سال‌ها ظلم آمریکایی‌ها به مردم جهان که از قلب انسان‌ها بر زبانشان جاری می‌شود. آمریکا در پی سال‌ها غصب، غارت، قتل عام، نژادپرستی، خیانت، بی‌رحمی، طمع‌کاری، شرارت و فتنه‌انگیزی، شکنجه، دخالت، ترور، تزویر و... کارنامه‌ای سیاه از خود به جا گذاشته است. هنگامی که بر آمریکا مرگ می‌فرستیم، منظورمان مرگ بر مردم آمریکا نیست. منظور ما مرگ بر سیاست‌های پلید این کشور است. این شعار نه‌تنها از احساسات ملت‌ها سرچشمه می‌گیرد، بلکه نشانه‌ای از منطقی و عاقل بودن مردم یک کشور است. مردم کشورها با این شعار درک خود را از مسائل جهان نشان می‌دهند و از سیاست‌های شیطانیِ آمریکا اعلام برائت می‌کنند. آش آمریکایی‌ها در شرارت و پلیدی و جنایت به‌قدری شور شده است که در شهرهای مختلف آمریکا نیز شعار مرگ بر آمریکا سر داده و پرچم ایالات متحدهٔ آمریکا به آتش کشیده می‌شود.

در این کتاب سعی شده است گوشه‌ای از جنایات آمریکایی‌ها در ایران و جهان به خوانندگان معرفی گردد تا با سیاست‌های جهان‌خوارانهٔ آن رژیم فاسد آشنایی پیدا کنند.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "جهان خوار - (چرا مرگ بر آمریکا)" می نویسد
۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل
طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک