loader-img
loader-img-2
بنر بالا - ارسال رایگان سفارشات بیش از 500 هزار تومان
پاتوق کتاب

کتاب هلو برادر (مجموعه داستان مقاومت) نشر دفتر نشر معارف

5 / -
like like
like like

 

کتاب هلو برادر رنجنامه است. مجموعه ‌ای داستانی که سراغ انسان‌ های روایت نشده رفته. ماجراهایی که ریشه در واقعیت دارد و از پرداختی مناسب سود می‌ برد. روایت ‌هایی خوش ‌خوان که نویسندگان دغدغه ‌مندش از زندگی و زمانه مسلمانان جهان داستان‌ هایی جالب را نقل می ‌کنند.

دوربین روایتگر این نویسندگان گاهی در نیجریه کنار دست شیخ زکزاکی قرار می ‌گیرد و گاهی به زندان‌ های رژیم اشغالی می ‌رود. آمریکا، نیوزلند، چین، کنگو و اروپا جاهایی ‌ست که شهرزاد قصه ‌های هلو برادر می‌ چرخد. هرجا مسلمانی هست و می ‌خواهد مسلمان بماند می‌ تواند سوژه داستان این نویسندگان شده باشد. داستان‌ های این مجموعه در دام شعارزدگی نمی‌ افتند و از قواعد روایتگری ادبی دور نمی ‌شوند.

هلو برادر تلاش نویسندگان زن مسلمانی‌ست که یا تا به حال از آن‌ ها آثاری جدی خوانده ‌اید و یا به زودی آثار مطرح دیگری از آنها در بازار نشر ارائه می ‌شود. نویسندگان این مجموعه می‌ کوشند دید خواننده را وسعت بخشیده و رسم مسلمانی را در جای جای جهان به تصویر بکشند.

حامد اشتری دبیر این مجموعه داستان بوده و سعی کرده با به ‌گزینی، آثاری دغدغه‌ مند و خوش‌ خوان را در این حوزه جمع ‌آوری کند. در این کتاب از نویسندگان نام آشنایی مانند خانم‌ ها: سمیه عالمی، فاطمه حاجی پروانه، سفانه الهی، طاهره مشایخ، فاطمه الیاسی، مینا شائیلوزاده، فاطمه ابراهیمی، زهرا زارعی و فهمیه شاکری ‌مهر داستان ‌هایی جذاب و هوشمند را می‌ خوانیم که در این موضوع اولین کار محسوب شده و سعی در باز کردن معبر گفتگوی جهانی مسلمانان دارد.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "هلو برادر (مجموعه داستان مقاومت)" می نویسد
۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل
طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک