loader-img
loader-img-2
بنر بالا - ارسال رایگان سفارشات بیش از 500 هزار تومان
پاتوق کتاب

کتاب قهرمانان کوچک - (جنگ اعراب و اسرائیل) نشر کتاب جمکران

5 / -
like like
like like

کتابِ قهرمانان کوچک بامحوریت جنگ کودکان فلسطینی و رژیم صهیونیستی برای گروه سنی کودک (ب و ج) نوشته شده است.کتاب قهرمانان کوچک، ماجرای پسربچه ای به نام حمود را روایت می کند که یکروز صبح با احساس سوزش در ساق پایش از خواب بیدار میشود. ترس و اضطرابی ناخوانده میدود توی جانش و به دنبال برادرش رحمان میگردد.اما پیدایش نمیکند. تکان که میخورد درد پایش بیشترمیشود‌، فکر میکند شایدزنبورها به پایش حمله کرده اند.باترس و لرز به پایش نگاه میکند.خونی است‌! دستپاچه میشود‌. باتمام قدرت جیغ میکشد و مامان و رحمان راصدامیزند. اما خبری ازآنهانیست…بغض گلویش رامی فشارد. ترسِ او مانند سرخیِ روی پایش بزرگ و بزرگ تر میشود.

دوباره مامان راصدامیزند اما به جای صدای او، صدای ترق ترق میشوند. یاد دیروز می افتد که تیر به بازوی رحمان خورد و اوجیغ نکشید وفقط یک قطره اشک روی صورتش ریخت.فکرکرد صدای ترق ترق هاازحیاط می آید.دیوارپشت سرش پراست ازسوراخ های گردوکوچک‌ که جای تیر هستند.مامان وداداش رحمان راباخود برده بودند؟!…

نمیدانست و همین ترسش را بیشتر می کرد…

کتاب قهرمانان کوچک به قلم شیوا و هنرمندانه سیده زهرا طباطبایی و با تصویرگری امین دریانورد برای گروه سنی نوجوان و در وصفِ مقاومت های یک نوجوان جنگ زده نوشته شده است.
نویسنده این کتاب با نثری روان و بیانی گرم و دلنشین از دریچه نگاه یک کودک فلسطینی‌، هیبتِ مهیبِ جنگ، سختی ها و آثار روانی آن را به تصویر می کشد‌.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "قهرمانان کوچک - (جنگ اعراب و اسرائیل)" می نویسد
۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل
طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک