loader-img
loader-img-2
بنر بالا - ارسال رایگان سفارشات بیش از 500 هزار تومان
پاتوق کتاب

کتاب تریلی تئاتر - (نگاهی به پنجاه سال فعالیت هنری اصغر نوبخت) نشر راه یار

5 / -
  • ناشر : راه یار راه یار
  • نویسنده : رضا عیوضی
  • تعداد صفحه : 216
  • قطع کتاب : رقعی
  • نوع جلد : نرم
  • سال چاپ : 1402
  • شابک : 9786225458123
like like
like like

کتاب ریلی تئاتر، خاطرات 50 سال فعالیت هنری اصغر نوبخت است که به قلم رضا عیوضی نوشته شده است و در انتشارات راه یار به چاپ رسیده است.

آدم عاشق از ده‌فرسخی هم پیداست؛ راه‌رفتنش، حرف‌زدنش، چای‌نوشیدنش، نشست‌وبرخاستش، گریه و خنده‌اش، همه با دیگران فرق دارد. اصغر نوبخت عاشقی واقعی با قلبی مهربان است که اگر قرار باشد کاری انجام بدهد، آن را با نهایت عشق و علاقه به سرانجام می‌رساند و وای از روزی که کار محبوبش را تکلیف دینی خودش هم بداند! اینجاست که هنر و توانایی خدادادی، به‌قول خودش «طغیان» می‌کند و سختی‌ها و مشکلات را به هم می‌پیچد و به‌سمت اهداف پیش می‌رود.

حدود سی جلسه گفت‌وگو با اصغر نوبخت، علاوه‌بر سودها و یادگیری‌های شخصی، ثابت کرد که هنر نزد ایرانیان انقلابی است و بس. رضا عیوضی نویسنده کتاب معتقد است که آنچه امروز در فضای مجازی به آن «طنز» می‌گویند، سال‌ها عقب‌تر است از کارهایی که افرادی چون اصغر نوبخت در سال‌های مبارزه و جنگ انجام می‌داده‌اند، آن‌هم با همان امکانات محدود.

کتاب ریلی تئاتر، شامل زندگی‌نامه و خاطرات هنری اصغر نوبخت است و در آن سعی شده است بر فعالیت‌های طنزآمیزش تمرکز شود. شخصیت منحصربه‌فرد اصغر نوبخت و نیز خاطرات ناب و دست‌اولش از دوران مبارزه و انقلاب و پس از آن، در کنار کلام طنزآمیز و خودمانی‌اش، باعث شده است که برای انتقال کامل آنچه هست، در قالب گفت‌وگو منتشر شود.

و این اتفاقی بزرگ و تاریخی است که روزگاری مردمی برای دفاع از عقایدشان و برای حمله به عقاید پست و پلید، راه هنر را برگزیده‌اند و با ابزار طنز به مصاف طاغوت رفته‌اند…

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "تریلی تئاتر - (نگاهی به پنجاه سال فعالیت هنری اصغر نوبخت)" می نویسد
۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل
طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک