loader-img
loader-img-2
بنر بالا - خرید قسطی
پاتوق کتاب

کتاب این است شیعه - (تحقیقی درباره شیعه) نشر کتاب جمکران

5 / -
like like
like like
پیشنهاد ما

کتاب «این است شیعه» اثری از آقای باقر شریف قریشی است که توسط آقای سید محمد صالحی به فارسی ترجمه شده است. هدف از نگارش این کتاب ارائه دلایل محکم و قاطعی درباره شیعه، شیعه‌گری و ستم‌هایی که بر اهل‌بیت پیامبر اسلام رفته است. به‌طور کلی، این کتاب به دنبال اثبات حقانیت مذهب شیعه است.

تأسف‌بار است که بزرگ‌ترین حقیقت تاریخ که روزی از خورشید روشن‌تر بود، امروزه نیاز به اثبات و مستندسازی دارد؛ با این‌که پشتوانه وحیانی قرآن و گفتار رسول صادق خدا و بیش از 1200 سال خون بزرگ‌ترین مظلومان جهان را با خود دارد.

حتی در ایران به‌عنوان بزرگ‌ترین کشور شیعه، شیعه و هویت شیعی همچنان مظلوم است؛ در غیر این صورت تبیین رویدادها و برطرف کردن شبهات جایگاهی نداشت، چه رسد به این‌که برخی بخواهند با پنهان نگه داشتن بسیاری از حقایق مسلّم و ادامه دادن به مظلومیت شیعیان، توازن اجتماعی-سیاسی ایجاد کنند.

از مهم‌ترین مطالب این کتاب می‌توان به نظر بزرگان درباره این مذهب و رویداد سقیفه، اعتراض بزرگان صحابه، سیاست‌مداری شیعیان، تربیت اخلاقی شیعه، مرجعیت عامه، صفات مرجع تقلید، جدایی مرجعیت از حکومت، صفات خداوند، عدل الهی، سجده بر خاک حسینی، بوسیدن ضریح ائمه و برآورده شدن حاجات اشاره کرد.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "این است شیعه - (تحقیقی درباره شیعه)" می نویسد
۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل
طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک